Tirsdag 10.12 (???)

Lilla-87

Forumet er livet
Blei dato og dag rett nå da?:p

God morgen!!
Vi har hatt ei fantastisk natt og det er så HERLIG!! Det var litt tull med legginga, men når Jenny først sovna kl.20.30, sov hun til 08.05.:D
Nå har vi spist brødskiver og kokt egg ned stor matlyst begge to. Skal ut en tur når det lysner litt mer, tenker jeg. Forargelig at det kommer så masse snø i en smell, for så at det skal bli mange plussgrader etter noen dager, slik at det smelter til sørpe og is...

Åssen går det med dere andre?:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Full stress for å få T i nissesamling kl 10 da vi sov lenge i dag :o
Men nå er E og jeg klare for barnetreffen :D

Full stress for å få T i nissesamling kl 10 da vi sov lenge i dag :o
Men nå er E og jeg klare for barnetreffen :D
Full fres hos dere på morran da, skjønner jeg!
Kos dere på treff!!:D

Blei dato og dag rett nå da?:p

God morgen!!
Vi har hatt ei fantastisk natt og det er så HERLIG!! Det var litt tull med legginga, men når Jenny først sovna kl.20.30, sov hun til 08.05.:D
Nå har vi spist brødskiver og kokt egg ned stor matlyst begge to. Skal ut en tur når det lysner litt mer, tenker jeg. Forargelig at det kommer så masse snø i en smell, for så at det skal bli mange plussgrader etter noen dager, slik at det smelter til sørpe og is...

Åssen går det med dere andre?:)

Supert at natten gikk så fint :D deilig for alle det;) ja, grusomt når været skal holde på sånn!:confused: dere får dra på dere skøyter istedenfor:P

☆★hilsen meg★☆

God morgen snuppiser:)

Natten har vel vært grei..Liana var litt våken inatt.. skravla, sov, skravla, sov... og holdt det gående fra kl 23 til halv 1.. men var blid og virket uthvilt idag når hun våkna :) MEN Leoh har hatt 4 natta på rad hvor han ikke har trengt mat! Og inatt slo han rekorden sin og sov i 10 timer i strekk!!:eek::D:D nå må han bare sovne tidligere på kvelden, så er det perfekt:P

Igår så hadde nissen lusket rundt utenfor barnehagen:P han pleier å gjøre det noen av dagene i desember.. når det smått har begynt å lysne litt så går han rundt der med en lykt og gjemmer seg litt, for så å dukke opp igjen, og gjør dette såååååå spennende for barna:D (altså, det er bare en av de ansatte som har kledd seg ut.. er ikke den ordentlige julenissen:P)

☆★hilsen meg★☆

Men! Har noen av dere en god oppskrift på en glutenfri sjokoladekake?

☆★hilsen meg★☆

Men! Har noen av dere en god oppskrift på en glutenfri sjokoladekake?

☆★hilsen meg★☆
TORO langpanne!!!:D Reduser steketiden litt, slik at den ikke blir tørr. Har fått sååå masse skryt for den og jeg har ikke blitt trodd når jeg har sagt at det er TORO.;)

TORO langpanne!!!:D Reduser steketiden litt, slik at den ikke blir tørr. Har fått sååå masse skryt for den og jeg har ikke blitt trodd når jeg har sagt at det er TORO.;)

Jøss..hehe er den såå god? :D takk for tips;)

☆★hilsen meg★☆

Hva skjer med at sjefen min plutselig er på reklame for coop obs! a?:eek:

☆★hilsen meg★☆

Jøss..hehe er den såå god? :D takk for tips;)

☆★hilsen meg★☆
Den er faktisk veldig god.:)
Jeg bakte den i bursdagen til Jenny og til 10.klassen på praksisavslutninga, og har fått masse ufortjent skryt. Var en av elevene som nettopp hadde fått påvist cøliaki og som lysna opp når han også kunne spise kake sammen med de andre.:) Tror jeg skal holde meg til den der og muffinsene til TORO. Veldig fint å ha glutenfri bakst, for man vet jo aldri hvem som er allergisk. Ooogså er det fryktelig lettvint for oss som ikke er flink til å bake. ;)

Du kan jo lage en spennende glasur å ha på da! Oioioi, nå fikk jeg lyst på kake.♡

Hva skjer med at sjefen min plutselig er på reklame for coop obs! a?:eek:

☆★hilsen meg★☆

Oi, har han sluttet der du jobbet før permisjon?

God morgen snuppiser:)

Natten har vel vært grei..Liana var litt våken inatt.. skravla, sov, skravla, sov... og holdt det gående fra kl 23 til halv 1.. men var blid og virket uthvilt idag når hun våkna :) MEN Leoh har hatt 4 natta på rad hvor han ikke har trengt mat! Og inatt slo han rekorden sin og sov i 10 timer i strekk!!:eek::D:D nå må han bare sovne tidligere på kvelden, så er det perfekt:P

Igår så hadde nissen lusket rundt utenfor barnehagen:P han pleier å gjøre det noen av dagene i desember.. når det smått har begynt å lysne litt så går han rundt der med en lykt og gjemmer seg litt, for så å dukke opp igjen, og gjør dette såååååå spennende for barna:D (altså, det er bare en av de ansatte som har kledd seg ut.. er ikke den ordentlige julenissen:P)

☆★hilsen meg★☆
Herlige Leoh!!! Tror vi går for en sånn en neste gang..Hvor var det du la inn aksjer sa du? ;)
Håper Liana sover i bhg i dag da, slik at natta blir litt greiere.

Oi, så spennende med julesnissen som sniker seg rundt veggene! Det har jeg ikke hørt om før.. Koselig! :D Og når de små er vant med å se julenissen slik, så er det vel mer effektivt å si "oppfør deg fint, hvis ikke kommer ikke julenissen og gir deg gaver! " Hehe..:p

Heisann

Her har det vært en god natt, nasse sov tungt med en gang vi la henne, våknet litt før halv syv. Jeg sov til elve, det var etterlengtet å få tatt igjen litt søvn nå. Venter på besøk av ei venninne og hennes to små om en halvtime, det blir koselig:-) Jeg ser jo nesten ikke folk fortiden føler jeg.

Heisann

Her har det vært en god natt, nasse sov tungt med en gang vi la henne, våknet litt før halv syv. Jeg sov til elve, det var etterlengtet å få tatt igjen litt søvn nå. Venter på besøk av ei venninne og hennes to små om en halvtime, det blir koselig:-) Jeg ser jo nesten ikke folk fortiden føler jeg.
Å, så bra at Nassen sov godt..Det gjør godt til både liten og stor. :)
Så fint at du har venner som kommer på besøk! Syns det er rett og rimelig at andre kommer til deg når du ikke er i form..Kos dere masse!:)

Den er faktisk veldig god.:)
Jeg bakte den i bursdagen til Jenny og til 10.klassen på praksisavslutninga, og har fått masse ufortjent skryt. Var en av elevene som nettopp hadde fått påvist cøliaki og som lysna opp når han også kunne spise kake sammen med de andre.:) Tror jeg skal holde meg til den der og muffinsene til TORO. Veldig fint å ha glutenfri bakst, for man vet jo aldri hvem som er allergisk. Ooogså er det fryktelig lettvint for oss som ikke er flink til å bake. ;)

Du kan jo lage en spennende glasur å ha på da! Oioioi, nå fikk jeg lyst på kake.♡

Haha ja men jeg er kjempe flink til å bake :P hahah.. det er jo er bra mulighet! Som du sier, jeg kan lage en god glasur eller noe :) er søsteren min som akkurat har fått bekreftet at hun har cøliaki, så tenke å lage en eller flere kaker uten gluten, når Emira har bursdag:)
Kan tenke meg at denne eleven ble glad ja:D hadde jeg hvertfall blitt:)

Tenkte å prøve meg på en av disse også
http://detsoteliv.no/oppskrift/sjokoladekake-med-nougatkrem

http://detsoteliv.no/oppskrift/chocolate-meringue-cake#sthash.F3IHw6g7

http://detsoteliv.no/oppskrift/after-eight-kake

☆★hilsen meg★☆

Oi, har han sluttet der du jobbet før permisjon?

Nei har nok ikke det..jeg har ikke fått beskjed hvertfall:P det er hun dama med mørkt hår og gul genser/overdel, om du skulle sett reklamen;) men ble litt overrasket når jeg så reklamen:P

☆★hilsen meg★☆

Herlige Leoh!!! Tror vi går for en sånn en neste gang..Hvor var det du la inn aksjer sa du? ;)
Håper Liana sover i bhg i dag da, slik at natta blir litt greiere.

Oi, så spennende med julesnissen som sniker seg rundt veggene! Det har jeg ikke hørt om før.. Koselig! :D Og når de små er vant med å se julenissen slik, så er det vel mer effektivt å si "oppfør deg fint, hvis ikke kommer ikke julenissen og gir deg gaver! " Hehe..:p

Hahah ja er ganske lurt og praktisk med en sånn baby ja, så jeg er fornøyd med resultatet:D hahah..

Ja det er jo så koselig og spennende for barna:) jeg jobbet i den bhgen gjennom nav rett etter ungdomsskolen, og husker godt reaksjonen på unga når denne nissen kom:D de ble så gira og glade..hehe.. han kommer til å luske rundt noen dager før nissefesten, da kommer han inn med med noen overraskelser til barna:) hehe.. og ja, man kan fint bruke det som en fordel for seg selv i desember:P;) haha

☆★hilsen meg★☆

Heisann

Så bra at hun sov godt og ikke våknet sååå tidlig:) deilig for deg å slappe litt ekstra av:) også så koselig med besøk da! Merker også at det sosiale liv har blitt dempet veldig, alle jobber når jeg har tid til folk:P ikke har jeg fått vært på barselgruppe enda heller..

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp