Tirsdag 04.02.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Prøver på nytt å opprette tråd først jeg :p

Snuppelupp er hjemme idag også, er så lite og turbulent søvn når hun hoster så på natta så da er det deilig å ha fri! Hun skal til bestemora si i formiddag, så jeg får hvilt meg litt!

Ellers skjer det lite her idag. Jeg skal til apoteket og hente Nutramigen og Neocate melkeerstatning. Sistnevnte fant jeg akkurat ut at eksisterte, den skal visstnok være god å drikke kald på kopp. Så da skal vi prøve det, så kan hun ha det i bhg og drikke til maten :) Må jo utnytte det vi får gratis på resept :p

Synd med den hostinga altså :( men så bra at du kan ha hun hjemme;) haha hadde også utnytta det jeg kunne på sånt :P heheh.. Hvordan er formen din da?

Jeg har akkurat spist frokost nå :) fått ryddet her og sminka meg! Nå slapper jeg litt av mens jeg venter på at løven skal våkne ;) natten har vært god! Jeg våkna av Liana 2 ganger, men virket som om hun gråt i søvne for før jeg fikk satt meg opp i senga, så var det stille :P hehe..

Været er litt trist idag ser det ut som:P daaaakar været *klemmer på* :P Tåke i fjella, snø/regn her og 1 grad!:confused: føles nesten som høst/vår! Bare at det er veldig grått ute:P

God dag til dere♡

Morn!
Etter ei oppvåkning med hylskriking i 01.30-tida, masse kos, dentinox, litt ibux og en sang, sov vi videre ut natta. Jenny våkna 08, så da blei det stell, frokost og pakking før hun ble levert hos dagmamma.

Foreleseren min er syk i dag, så da har det blitt lagt ut et opptak fra fjorårets forelesning. GIDDER ikke å høre på den, for det er så passivt syns jeg. Får heller jobbe med oppgaveskriving.

Ønsker dere en fin tirsdag! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Snuppelupp er hjemme idag også, er så lite og turbulent søvn når hun hoster så på natta så da er det deilig å ha fri! Hun skal til bestemora si i formiddag, så jeg får hvilt meg litt!

Ellers skjer det lite her idag. Jeg skal til apoteket og hente Nutramigen og Neocate melkeerstatning. Sistnevnte fant jeg akkurat ut at eksisterte, den skal visstnok være god å drikke kald på kopp. Så da skal vi prøve det, så kan hun ha det i bhg og drikke til maten :) Må jo utnytte det vi får gratis på resept :p
Håper du får hvilt deg mens Hermine er hos bestemora si.:) Trasig at den hosten sitter i så lenge asså! Krysser fingrene for snarlig bedring. :)

Jeg har akkurat spist frokost nå :) fått ryddet her og sminka meg! Nå slapper jeg litt av mens jeg venter på at løven skal våkne ;) natten har vært god! Jeg våkna av Liana 2 ganger, men virket som om hun gråt i søvne for før jeg fikk satt meg opp i senga, så var det stille :P hehe..

Været er litt trist idag ser det ut som:P daaaakar været *klemmer på* :P Tåke i fjella, snø/regn her og 1 grad!:confused: føles nesten som høst/vår! Bare at det er veldig grått ute:P

God dag til dere♡
Skal si oss at du får gjort unna litt på morgenen! Jeg sitter med sminke fra i går, udusja og halvfett hår, joggebukse, og som om det ikke er nok, så er det rotete i hele huset. Hehe.. :p Er så glad for at jeg er nettstudent!:D

Ha en fin dag sammen med løva di!:)

Jeg har kun nutramigen gratis, tror jeg?
Så godt for lillemor og ha fri når hu har sovet dårlig pga den dumme hosten. Har du begynt og gi henne ventoline og flutide igjen? Hvordan er formen din?

Jeg har akkurat spist frokost nå :) fått ryddet her og sminka meg! Nå slapper jeg litt av mens jeg venter på at løven skal våkne ;) natten har vært god! Jeg våkna av Liana 2 ganger, men virket som om hun gråt i søvne for før jeg fikk satt meg opp i senga, så var det stille :p hehe..

Været er litt trist idag ser det ut som:p daaaakar været *klemmer på* :p Tåke i fjella, snø/regn her og 1 grad!:confused: føles nesten som høst/vår! Bare at det er veldig grått ute:p

God dag til dere♡

Her er det 0 grader og regner:o Er såå trist når det er grått og regnvær ute:( VIl mye heller ha kuldegrader og snø, framfor "høstvær"! Hahaha, dakar været:D Du ass;):)
Uff da, kanskje hu har drømt også egl fortsatt sover? Lille soveløven din våken ennå?:)
Ha en god dag du også^^

Morn!
Etter ei oppvåkning med hylskriking i 01.30-tida, masse kos, dentinox, litt ibux og en sang, sov vi videre ut natta. Jenny våkna 08, så da blei det stell, frokost og pakking før hun ble levert hos dagmamma.

Foreleseren min er syk i dag, så da har det blitt lagt ut et opptak fra fjorårets forelesning. GIDDER ikke å høre på den, for det er så passivt syns jeg. Får heller jobbe med oppgaveskriving.

Uff da, har hu vondt i tannabissene sine?
Kjedelig og se på noe så tørt som forelesning via pcen:(
Flinka som står på og studerer, virkelig imponert over deg:):D Thumps up:)
Ha en fin dag du og:)

Idag har jeg fått ordna og bytta om litt i kjøkkenskapene, rydda inn og ut av oppvaskmaskina og rydda:)
Jeg skal snart sette igang med rydding av sjenk og kommode;) Har så mye skit i den, så det så;) Jeg er stuptrøtt, men prøver virkelig og holde meg litt igang:) Emeth er lagt for luren sin!:) Idag er det ingen andre planer enn og kose meg hjemme:)
Ha en fin dag, jenter!

Morn!

Fortsatt tenner på vei eller? Godt hun sov resten av natten da hvertfall :)

Like greit å jobbe med oppgaveskriving da ja!

Ha en fin dag du også;)

Skal si oss at du får gjort unna litt på morgenen! Jeg sitter med sminke fra i går, udusja og halvfett hår, joggebukse, og som om det ikke er nok, så er det rotete i hele huset. Hehe.. :p Er så glad for at jeg er nettstudent!:D

Ha en fin dag sammen med løva di!:)

Hehe når man står opp halv 7 og gjengen er ute innen halv 8, så har jeg tid til litt av hvert før syvsoveren våkner (som sover enda kl 10:30) ;)

Ikke alltid jeg sminker meg :P tar det etter humøret og lysten..hehe..
Hahaha ja men du har hvertfall studier å drive med! Så du har en unnskyldning til å ikke gjøre noe annet:P

Uff da, har hu vondt i tannabissene sine?
Kjedelig og se på noe så tørt som forelesning via pcen:(
Flinka som står på og studerer, virkelig imponert over deg:):D Thumps up:)
Ha en fin dag du og:)
Ja, jeg tror det er tenner på vei. Hun har bare fire så langt og jeg kjenner de bakerste jekslene gjennom tannkjøttet, så jeg tipper at de popper frem en etter en nå.

Skolen har ikke lagt ut opptaket av forelesninga (dårlig av dem, siden de visste at forelesere var syk allerede for en uke siden), så da blir det egenstudie og arbeid med innleveringsoppgave for min del. Flott det! :)

Jeg er så imponert over hva du greier å få til på morran asså.. Kan du ikke komme på besøk og shine opp litt her også? ;)
Håper Emmeth får en god og lang dubb, og at du får hvilt deg litt mellom øktene.

Her er det 0 grader og regner:o Er såå trist når det er grått og regnvær ute:( VIl mye heller ha kuldegrader og snø, framfor "høstvær"! Hahaha, dakar været:D Du ass;):)
Uff da, kanskje hu har drømt også egl fortsatt sover? Lille soveløven din våken ennå?:)
Ha en god dag du også^^

Ja sååå enig! Hvertfall med tanke på at det nesten ikke har vært snø i vinter! Så er det bare teit at det skal regne nå!:(:P hehehe.. må jo syns synd på været som er der ute å furter :P haha..

Tror nok det er drøm ja, eller så er det flere tenner på vei..men de er hun ikke plaget av på dagen, så da er sjansen stor for at det er litt drømming..for er ikke ordentlig gråt heller ;):)
Hahahaha NEI:eek: gutten sover enda! Og klokka er 10:40:P men tror han er i ferd med å våkne nå;)

Fortsatt tenner på vei eller? Godt hun sov resten av natten da hvertfall :)

Like greit å jobbe med oppgaveskriving da ja!

Ha en fin dag du også;)
Hehe når man står opp halv 7 og gjengen er ute innen halv 8, så har jeg tid til litt av hvert før syvsoveren våkner (som sover enda kl 10:30) ;)

Ikke alltid jeg sminker meg :P tar det etter humøret og lysten..hehe..
Hahaha ja men du har hvertfall studier å drive med! Så du har en unnskyldning til å ikke gjøre noe annet:P
Ja, jeg tipper at det er tenner på vei. Hun har bare fire stk så langt, så nå kommer de vel på rekke og rad sikkert. Jeg fikk også tennene seint som barn, så da er det bare å smøre seg med tolmodighet.:)

Haha..DEN likte jeg!! "Jeg studerer, så jeg rekker ikke alt jeg burde gjort.." ;)

WOW, for et sovehjerte den gutten har!! Har han sovet hele natta også?

Idag har jeg fått ordna og bytta om litt i kjøkkenskapene, rydda inn og ut av oppvaskmaskina og rydda:)
Jeg skal snart sette igang med rydding av sjenk og kommode;) Har så mye skit i den, så det så;) Jeg er stuptrøtt, men prøver virkelig og holde meg litt igang:) Emeth er lagt for luren sin!:) Idag er det ingen andre planer enn og kose meg hjemme:)
Ha en fin dag, jenter!

Burde ikke du slappe av og ta livet med ro? :P *flinka*..
Hvordan har natten vært? Virker Emmeth bedre nå med større doser av astmamedisin? :)

Ha en fin dag du også! :) deilig med hjemmekosedag♡

Ja, jeg tipper at det er tenner på vei. Hun har bare fire stk så langt, så nå kommer de vel på rekke og rad sikkert. Jeg fikk også tennene seint som barn, så da er det bare å smøre seg med tolmodighet.:)

Haha..DEN likte jeg!! "Jeg studerer, så jeg rekker ikke alt jeg burde gjort.." ;)

WOW, for et sovehjerte den gutten har!! Har han sovet hele natta også?

Ja da er det nok stor sjanse for det ;) sånn har det vært med jentene å.. først har det kommet 2-4 tenner..så har det gått flere mnd før neste har kommet, men da kommer alt på engang :P Liana holder på med alle jekslene ;) men er heldigvis ikke plaga :)

Hahaha jeg hadde brukt den hvertfall:P

Haha ja!:D jeg la han 22:30 igår, og sovet hele natta! Nå er han våken hører jeg :) sååeh 12 timer i strekk det:D

Håper du får hvilt deg mens Hermine er hos bestemora si.:) Trasig at den hosten sitter i så lenge asså! Krysser fingrene for snarlig bedring. :)

Håper astmamedisinene gjør jobben sin snart, da forsvinner som regel hosten ;)

Kos deg med oppgaveskriving! :)

Ha en fin dag, jenter!
Hehe, fortsett å svømme??? :p Det var mottoet til søstra mi sålenge hun var alene med to smågutter ;)

Hermine er hos bestemora si idag, og jeg ligger strak ut på sofaen og koser meg med kaffe og tv, og ser på rotet :p ;)

Mmm, mammatid!
ImageUploadedByBV Forum1391510002.578259.jpg

Hermine og "apa" hennes :P
ImageUploadedByBV Forum1391510029.007956.jpg

Er så morro for nå snakker hun i hele setninger:D "Mamma, æ bæsja i bleia, stå opp nu mamma". "Hemine køre bestemor, spise miggag å tejne, apa (Tigergutt) være me". Hun gjør seg godt forstått!

Back
Topp