Tirsdag 03.juni

Såå deilig å sove godt :-) :-) frost er populært har jeg skjønt hehe :-)

Deilig med rydding i klesskap.

Har dere fått startet med å male kjøkkenet? :-)

Hehe ja frost er en hit;) men nå begynner det å dabbe av (Heldigvis), og må ikke slå på den hver dag lenger.. hehe.. men dem er fortsatt veldig glad i de to prinsessene :)

Fikk ikke begynt å male idag.. for tok så lang tid med å sparkle (masse hull).. vi fant til og med ut at dem som har satt tapet her, har tatt det over mange spikere og skruer:oops: men det får bare være sånn nå! Begynner å male veggene imårra:D

Ungene og jeg har vært hos mamma idag med søstrene mine og en venn av familien :-) kost oss med pizza og skolebrød... mm det var digg :-) :-)

Ungene tuller inne på rommet. Vært der mange ganger allerede... :p

Mannen dro for å trene :-)

Hva skal dere ikveld da? :-)

Å så koselig dag da..men GOD mat:D:P

Hehe moro for dem, men ikke deg?:P

Liana er lagt, men våken enda:P hun har sovet i bhgen idag, så sikkert derfor!;) Leoh er på gulvet og Emira maler håret mitt med hjelp av en lekeskje og noen klosser;):P godt en har fantasi:D hehe..

Liana var så grinete etter barnehagen, alt var galt:( men viste seg at hun var veldig sulten:confused: dakar lille jenta mi! Ikke rart hun var så sur.. hehe.. spiste masse havregrøt og noen druer som dessert. Og da har hun vært blid resten av kvelden:D

Snart skal Emira legges, og da blir det det vanlige på meg:)

Lille gutten min idag:)
1401816791891.jpg

Hehe ja frost er en hit;) men nå begynner det å dabbe av (Heldigvis), og må ikke slå på den hver dag lenger.. hehe.. men dem er fortsatt veldig glad i de to prinsessene :)

Fikk ikke begynt å male idag.. for tok så lang tid med å sparkle (masse hull).. vi fant til og med ut at dem som har satt tapet her, har tatt det over mange spikere og skruer:oops: men det får bare være sånn nå! Begynner å male veggene imårra:D
Kjedelig når folk gjør jobber halvveis hehe håper dere får begynt i morgen da :-)

Ja greit når det dabber av litt.. hehe...
Her er det Dora og Diego som er nr 1 for de begge. Helt besatte hehe....

Høres ut som en artig jobb :P
Du er flink da! Det er utrolig demotiverende å jobbe slik mot en eksamen når været er så deilig!

Sent from my iPhone using BV Forum
Det er veldig kjedelig. Er så lei av eksamensforberedelser nå at jeg driter litt i hvordan det går.:p Bare jeg står og får ta sommerferie!! (Det skal godt gjøres å stryke i norsk muntlig også..) ;)
Skal holde presentasjon for Jonathan nå snart. Må se om jeg klarer å snakke om sakprosa i 10min. Oi, som han gleder seg!!:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her har dagen gått i ett!!! :D

Og nå er jeg HELT kake :p Hadde lyst til å ta en joggetur i skogen, men må (til min store ergelse) lytte til kroppen og slappe av i stedet.

Vi storkosa oss på bondegård. Hermine var hysterisk redd kyrne i fjøsen :p Men ikke så rart, de rauta høyt og slikka på henne med de svære tungene sine. Jeg kosa med kalvene og de sutta på fingerne mine :rolleyes: Men måtte gå ut pga den kjipe ungen min som var så redd :p ;)

Da vi kom hjem kl 14 fikk Hermine bade ute på verandaen :) Og så har vi vært på lekeplassen etter middag. Nå er ei veldig sliten jente på tur i seng, og en veldig sliten mamma på tur til sofaen ;)

Hermine har vært uten bleie HELE dagen, selv ved soving :D Kun ETT uhell, på lekeplassen nå i ettermiddag :)

Ja, det var litt kjipt av henne å ødelegge morroa for mamsen!:p
Skjønner godt at det blir i meste laget da. Jenny var skeptisk til sauene da vi var hos naboen. Breking i ekko-fjøs er slitsomt!

Kos deg på sofaen.:)

Deilig med varmen. Samme temp her idag. Tror det kommer regn idag. Mørkt ute..

Så gøy med vannslangen hehe :)

Begynner å skye over her også nå:-) Passer fint med babykino i morgen da;)

Deilig vær:D

Haha ja det kan jeg tenke meg var gøy både for hun og dere som så på:D:D

Herlig, men krevende alder synes jeg:-) Hvordan er Liana, er hun mye sint om dagen? Nasse er så sint, hyler og slår seg vrang. Så når det er slike gode øyeblikk er det godt:)

Kjedelig når folk gjør jobber halvveis hehe håper dere får begynt i morgen da :-)

Ja greit når det dabber av litt.. hehe...
Her er det Dora og Diego som er nr 1 for de begge. Helt besatte hehe....

Ja veldig kjedelig.. og etterhvert som vi har pusset opp litt, så har vi jo sett at hele leiligheten er både halvferdig og det som har blitt gjort, har blitt gjort dårlig:confused: så egentlig skulle det meste blitt revet ned og bygd opp på nytt! Men så mye vil vi ikke invistere nå i denne leiligheten, for det er veldig begrenset for hvor mye folk vil betale her, selvom leiligheten kan være verdt mye ;)

Hehe..rart hvordan barn blir totalt helta på noe for en periode! Kan se det samme om og om igjen:P

Så flott :-)
1 klistremerke på.et ark eller noe da? Når de tisser i do? Ekke så inn i det her ;)

Ja jeg laget flere ruter på ett ark, så fikk Emira velge et klistremerke selv som hun kunne klistre på arket når hun hadde tisset i potta eller i do..og fikk 2 klistremerker når hun bæsja;):P og når arket var fullt, så fikk hun en gave:) og samme prinsippet gjør vi nå når hun ikke tisser i bleia om natta/morgen :)

Herlig, men krevende alder synes jeg:-) Hvordan er Liana, er hun mye sint om dagen? Nasse er så sint, hyler og slår seg vrang. Så når det er slike gode øyeblikk er det godt:)

Liana var sånn for en liten stund siden.. mye sur og grinete.. men så fort språket kom seg bedre, eller at vi klarte å forstå hun mer, så roet det seg veldig :) også må vi forhandle mye med hun.. snakke om hva vi skal gjøre, og prøve alt vi kan for at hun skal bli med selv istedenfor å tvinge hun.. nå er hun stort sett blid og tullete;) men ja, en krevende alder! Hehe.. nå hadde vi denne perioden når Leoh var mer ny.. så kansje det har en sammenheng med å bli storesøster?

Liana var sånn for en liten stund siden.. mye sur og grinete.. men så fort språket kom seg bedre, eller at vi klarte å forstå hun mer, så roet det seg veldig :) også må vi forhandle mye med hun.. snakke om hva vi skal gjøre, og prøve alt vi kan for at hun skal bli med selv istedenfor å tvinge hun.. nå er hun stort sett blid og tullete;) men ja, en krevende alder! Hehe.. nå hadde vi denne perioden når Leoh var mer ny.. så kansje det har en sammenheng med å bli storesøster?
Det kan jo hende, vurderer tenner også, for hun bæsjer en del. Hun mangler en jeksel på alle fire sider mener jeg.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Gøy med kuer,bortsett fra lukta. Klarer ikke å gå i fjøset jeg .. brekker meg :confused::eek: søte er de uansett..

Så flink hun har vært superbra :-) :-) kjøpt stjerne-klistremerker til ordentlig oppstart i morgen. Blir spennende å se ang bæsjing.
Bæsjer Hermine i doen? Hatt noen sånne uhell? Hehe... merker jeg gruer meg til det ;-)
Vi bruker ingen former for belønning. Annet enn ros når du sier ifra at hun vil på do/potte :)

Hun har stort sett kun bæsja på do/potte siden hun var 8 måneder :p Vi begynte med potte veldig tidlig, for hun fikk tømt seg lettere da. Så hver morgen gjør hun bissnissen sin på potta, og av og til har hun en runde nr 2 på ettermiddagen. Da ser jeg enten at hun må, eller som i det siste er hun flink å si ifra ;)

Har ikke hatt noen bæsjeuhell :p

Men det er lurt å la han gå naken nedentil så mye som overhodet mulig. Omså å være bare hjemme i 3 dager (det gjorde vi), slik at han kan gå naken nedentil og kjenne når han tisser. Når dere er hjemme er det også lettere å følge med når han må ;)

Har Hermine på do hver hele time når vi er på farta, og i bhg, og mens vi er hjemme er hun naken nedentil og potta står i stua. Da sier hun alltid ifra når hun må :)

Her er det knall vær, 24 grader i skyggen, herlig herlig:cool::cool: I morgen er det meldt skikkelig mye regn, så har vært mest ute:-)
Nasse har fått leke med hageslangen til sin store fryd, gøy å se på, burde tatt bilder:p
Vann er morro :D

Hermine fikk bade på verandaen, DET var stas! ;)

Hei og hå!
Flott dag på oss i dag med sommeravslutning i bhg og foreldremøte på skolen.
Pappa kom for å passe ungene og hadde fått en sliten Lillebror i seng før jeg kom tilbake. T var sen i seng i dag, som i går. Han savner pappaen veldig stakar.
Jeg må rydde og ordne litt til i morgen. Jeg skal på senvakt, så søs og minsten hennes skal passe gutta til jeg eller mannen kommer hjem, så da må jeg re opp til dem slik at de kan overnatte.
Ellers svært lite planer resten av kvelden.1

Ja, det var litt kjipt av henne å ødelegge morroa for mamsen!:p
Skjønner godt at det blir i meste laget da. Jenny var skeptisk til sauene da vi var hos naboen. Breking i ekko-fjøs er slitsomt!

Kos deg på sofaen.:)

Ja, de dyrene er jo enorme i forhold til de små!!! Hun likte kalvene da, og de er jo for henne på samme str som kyr er for oss ;)

Hei og hå!
Flott dag på oss i dag med sommeravslutning i bhg og foreldremøte på skolen.
Pappa kom for å passe ungene og hadde fått en sliten Lillebror i seng før jeg kom tilbake. T var sen i seng i dag, som i går. Han savner pappaen veldig stakar.
Jeg må rydde og ordne litt til i morgen. Jeg skal på senvakt, så søs og minsten hennes skal passe gutta til jeg eller mannen kommer hjem, så da må jeg re opp til dem slik at de kan overnatte.
Ellers svært lite planer resten av kvelden.1
Stakar, skjønner godt at han savner pappaen nå! Sikkert ekstra mye siden han venter på at han skal komme hjem snart?

Skjønner godt du har lite planer resten av kvelden, for den er jo snart over :p

Back
Topp