Det er nok veldig frustrerende når man ønsker leverpostei men får kaviarDet kan jo hende, vurderer tenner også, for hun bæsjer en del. Hun mangler en jeksel på alle fire sider mener jeg.
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok veldig frustrerende når man ønsker leverpostei men får kaviarDet kan jo hende, vurderer tenner også, for hun bæsjer en del. Hun mangler en jeksel på alle fire sider mener jeg.

Det er klart, men jeg må ærlig innrømme jeg aldri har sett det så ekstremt som dette i mine år som pedagog.
Kanskje fordi hun har blitt storesøster?Det er klart, men jeg må ærlig innrømme jeg aldri har sett det så ekstremt som dette i mine år som pedagog.
Det kan jo hende, vurderer tenner også, for hun bæsjer en del. Hun mangler en jeksel på alle fire sider mener jeg.
Ja, det er jo mulig. Hun skader seg selv, slår seg selv i ansiktet, eller banger hodet sitt inn i ting, kommer det først så langt er det veldig vanskelig å få henne ut av det, det kan vare i timesvis.Kanskje fordi hun har blitt storesøster?
Er hun sint? Skriker?
W har vært mye sinna, men nå har han begynt å snakke mye renere og mer. Så litt lettere å fortelle hva han vil
Nå sier han at han vil ha mat eller drikke ol. F.eks hva han vil. Jeg vil ha brød mamma.. så sier jeg ; vil du ha ost ellee kyllingpostei? Ost![]()
Lettere![]()
men kan jo være tenner og.. ikke lett den alderen der.
Heldigvis har Mina vært en rolig og forsiktig jente. Skriker aldri,ellee kun hvis noen tar en leke hun driver med. Og det er jo forståelig hehe![]()
Kjenner meg altfor godt igjen... Skikkelig vanskeligJa, det er jo mulig. Hun skader seg selv, slår seg selv i ansiktet, eller banger hodet sitt inn i ting, kommer det først så langt er det veldig vanskelig å få henne ut av det, det kan vare i timesvis.
Nei, det er ikke lett, prøver å legge til rette så hun ikke skader seg på noe, og klippe neglne jevnlig.Kjenner meg altfor godt igjen... Skikkelig vanskelighar ingen tips heller,for man når ikke gjennom til se som regel
Sent from my iPad using BV Forum
jenta til stebroren min kan finne på å slå hodet hardt i gulvet igjen og igjen når hun blir sint, det er for å få viljen sin...da bruker bare pappaen å legge en pute mellom hodet hennes og gulvet så hun ikke skader seg og la henne "rase fra seg"Ja, det er jo mulig. Hun skader seg selv, slår seg selv i ansiktet, eller banger hodet sitt inn i ting, kommer det først så langt er det veldig vanskelig å få henne ut av det, det kan vare i timesvis.
Ja, det er fint lite annet å gjøre. Det verste er når hun slår og klorer seg selv.jenta til stebroren min kan finne på å slå hodet hardt i gulvet igjen og igjen når hun blir sint, det er for å få viljen sin...da bruker bare pappaen å legge en pute mellom hodet hennes og gulvet så hun ikke skader seg og la henne "rase fra seg"Enkelte barn har et hissig temperament, og da gjelder det å respektere at de blir sinte samtidig som man må være påpasselig så de ikke skader seg
![]()