Tirsd. 14.januar

Spennende! :) Kan jo hende det blir litt før på meg, men lov å håpe! Uansett så blir jeg nok der oppe så kanskje vi klarer å treffes om begges form tillater det ;)

Håper du får ha lillegutt i magen så lenge:-) Vi får satse på at vi er i strålende form begge to:-)

Spennende! :) Kan jo hende det blir litt før på meg, men lov å håpe! Uansett så blir jeg nok der oppe så kanskje vi klarer å treffes om begges form tillater det ;)
Hihihi, så morro det hadde vært om dere fikk babyene samtidig da! Tenk å treffes første gang på barsel da :rolleyes: :)

Oioi, der gikk det jammen meg ei bestilling til Iherb med te og nøtte/fruktmiks til meg og masse snacks til Hermine!!! :rolleyes: :D

...har rabattkode på 10$ om noen vil kjøpe noe derifra :p

Dere har skravla mye i dag :-o
Hipp hurra for gode netter!
Og ikke fult så hipp hurra for dårlige netter :-/
Lillebror og jeg koste oss på Barnetreff i dag. Tilbake i morgen :)
Det ble bæresele og bærejakke på oss i dag, samt buss begge veier :-p en som sovna på bussen gitt
Vis vedlegget 47066
T og pappaen er på turn, Lillebror og jeg ser Brannmann Sam. Han sov sent i dag, men vi får spise litt kveldsmat og ta et bad, så blir han nok trøtt til slutt :)
Jeg er i gang med å strikke tunikaen min! Tror det har blitt riktig så langt.
Vis vedlegget 47067
Så fine dere er!!! :D

En sånn bærejakke skulle jeg hatt da Hermine var baby!

HERREGUUUD så dåkk skravel! :P Har så vidt tid å lag kveldsmat tell meg sjøl eg :P

I dag e det fortsatt like kaldt :/ eller litt "mildere" med -13….fortsatt kaldt etter mi meining!

Gjekk kruuute å lever Fie i barnehagen i dag, så fornøyd når ho vart bært av barnehage tanta :)

Vi ha hat lang dag på skola i dag…og det kjennes! mysje ny info i høve….og nåkka trøtt!
bi snart leggetid på meij! :)

HERREGUUUD så dåkk skravel! :p Har så vidt tid å lag kveldsmat tell meg sjøl eg :p

I dag e det fortsatt like kaldt :/ eller litt "mildere" med -13….fortsatt kaldt etter mi meining!

Gjekk kruuute å lever Fie i barnehagen i dag, så fornøyd når ho vart bært av barnehage tanta :)

Vi ha hat lang dag på skola i dag…og det kjennes! mysje ny info i høve….og nåkka trøtt!
bi snart leggetid på meij! :)
Godt å legge seg etter en lang dag! Jeg har tenkt på å legge meg lenge, men blir bare sittende å strikke!

Back
Topp