Ja ikke sant !=)Ja det hadde vært litt komiskskal jo godt gjøres å treffe så bra med så lenge mellom termin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke sant !=)Ja det hadde vært litt komiskskal jo godt gjøres å treffe så bra med så lenge mellom termin!
Spennende!Kan jo hende det blir litt før på meg, men lov å håpe! Uansett så blir jeg nok der oppe så kanskje vi klarer å treffes om begges form tillater det
![]()
Hihihi, så morro det hadde vært om dere fikk babyene samtidig da! Tenk å treffes første gang på barsel daSpennende!Kan jo hende det blir litt før på meg, men lov å håpe! Uansett så blir jeg nok der oppe så kanskje vi klarer å treffes om begges form tillater det
![]()
Når hadde du termin med Simone egentlig?Ja det hadde vært litt komiskskal jo godt gjøres å treffe så bra med så lenge mellom termin!
Så fine dere er!!!Dere har skravla mye i dag :-o
Hipp hurra for gode netter!
Og ikke fult så hipp hurra for dårlige netter :-/
Lillebror og jeg koste oss på Barnetreff i dag. Tilbake i morgen![]()
Det ble bæresele og bærejakke på oss i dag, samt buss begge veieren som sovna på bussen gitt
Vis vedlegget 47066
T og pappaen er på turn, Lillebror og jeg ser Brannmann Sam. Han sov sent i dag, men vi får spise litt kveldsmat og ta et bad, så blir han nok trøtt til slutt
Jeg er i gang med å strikke tunikaen min! Tror det har blitt riktig så langt.
Vis vedlegget 47067
Når hadde du termin med Simone egentlig?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
I fjor brukte jeg bare dunjakka til mannenSå fine dere er!!!
En sånn bærejakke skulle jeg hatt da Hermine var baby!
Godt å legge seg etter en lang dag! Jeg har tenkt på å legge meg lenge, men blir bare sittende å strikke!HERREGUUUD så dåkk skravel!Har så vidt tid å lag kveldsmat tell meg sjøl eg
I dag e det fortsatt like kaldt :/ eller litt "mildere" med -13….fortsatt kaldt etter mi meining!
Gjekk kruuute å lever Fie i barnehagen i dag, så fornøyd når ho vart bært av barnehage tanta
Vi ha hat lang dag på skola i dag…og det kjennes! mysje ny info i høve….og nåkka trøtt!
bi snart leggetid på meij!![]()