Jeg har ikke brukt mye ull som innerste lag på 2023 barnet. Hatt en del som jeg ikke har brukt i det hele tatt. Brukt hjemmestrikk som lag nummer 2 istedenfor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åjaa det hørtes veldig stress ut ja!Vi brukte mye ull, men syns det var et ork å vaske.. måtte vaske mye for hånd, og er jo så mye gris med melkesøl og bæsjeulykkergikk veldig mye i sitronsåpe
Ah, hadde nesten glemt hvor håpløst ull er med tanke på ryggbæsjVi brukte mye ull, men syns det var et ork å vaske.. måtte vaske mye for hånd, og er jo så mye gris med melkesøl og bæsjeulykkergikk veldig mye i sitronsåpe
Men mykt og deilig ellers daHer var det mange fine tips! Tusentakk
Hører noen liker å bruke kun ull feks, har det noe å si? Om det er bomull/ull på babyer? Kommer vell litt ann på om de reagerer på det kanskje?
Her gikk det litt i begge deler da jeg viste det var større sjangs for sensitiv hud
jeg selv har urticaria, noe det ble for lille å + eksem
ikke vært noe reaksjon på ull/bambus plass (plagg med begge deler) eller med bambus og annet
brukte også noe bomull da jeg hadde handlet inn fra tidligere før barn kom, og vi ble mye inne i starten da formen min var relativt dårlig
samt at lille gulpet myyyyye i starten, som ikke er så ideelt med ull, da det ikke bør vaskes så veldig ofte 
Helt enig! Lille her brukte 50 lenge, var på nippet til å kjøpe mindre da det var så stortMin brukte strl 50 i 6-7 uker sist. Jeg måtte på shopping for alt var for stort
Så ha noe i 50 er mitt råd også

Her også. Nesten rett på 62Helt enig! Lille her brukte 50 lenge, var på nippet til å kjøpe mindre da det var så stortBrukte forøvrig 50 lengere enn 56 faktisk, strak seg plutselig enn del
![]()
ivoriestudio.com
Hvilke modell på madlady buksene forresten?Buksetips - denne kan brukes både i og utenfor svangerskap. De er helt nydelige og herlige på. Madlady sine bukser.
Utstyr til babyen - tror nesten babynest var noe av det lureste vi kjøpte <3
Jeg har Holly high 02. Eeelsker den.Hvilke modell på madlady buksene forresten?
Nå er jeg sikkert litt dum, men hvordan skal en bruke en sånn pute? Jeg har fått arve av søstera mi og henne også sverger til den putaEn ting er sikkert, det er aldri for tidlig å kjøpe en bb hugme gravidpute. Så godt!

Jeg spooner den, bruker ene enden som hodepute, og har ene foten min over den andre enden. Veldig behagelig liggestilling, bedre for hoftene ogsåNå er jeg sikkert litt dum, men hvordan skal en bruke en sånn pute? Jeg har fått arve av søstera mi og henne også sverger til den puta![]()
![]()
![]()

Da må jeg prøve detJeg spooner den, bruker ene enden som hodepute, og har ene foten min over den andre enden. Veldig behagelig liggestilling, bedre for hoftene også![]()
Bare prøv deg frem, håper du liker denDa må jeg prøve detSover så dårlig om dagen