TIPSE TRÅDEN

Jeg har ikke brukt mye ull som innerste lag på 2023 barnet. Hatt en del som jeg ikke har brukt i det hele tatt. Brukt hjemmestrikk som lag nummer 2 istedenfor

Her var det mange fine tips! Tusentakk :Heartred

Hører noen liker å bruke kun ull feks, har det noe å si? Om det er bomull/ull på babyer? Kommer vell litt ann på om de reagerer på det kanskje?

Selvsagt! :Heartred Her gikk det litt i begge deler da jeg viste det var større sjangs for sensitiv hud:Heartred jeg selv har urticaria, noe det ble for lille å + eksem:Heartred ikke vært noe reaksjon på ull/bambus plass (plagg med begge deler) eller med bambus og annet:Heartred brukte også noe bomull da jeg hadde handlet inn fra tidligere før barn kom, og vi ble mye inne i starten da formen min var relativt dårlig:Heartred samt at lille gulpet myyyyye i starten, som ikke er så ideelt med ull, da det ikke bør vaskes så veldig ofte :Heartred

Min brukte strl 50 i 6-7 uker sist. Jeg måtte på shopping for alt var for stort

Så ha noe i 50 er mitt råd også
Helt enig! Lille her brukte 50 lenge, var på nippet til å kjøpe mindre da det var så stort :oops: Brukte forøvrig 50 lengere enn 56 faktisk, strak seg plutselig enn del o_O:Heartred

Tips til deilig bukse/tights! Så my og god, veldig highwaist også! Vises ikke på bildene. Men det kan gå helt opp til puppene mine om jeg vil. Så denne tror jeg blir god under svangerskapet :Heartred

Buksetips - denne kan brukes både i og utenfor svangerskap. De er helt nydelige og herlige på. Madlady sine bukser.

Utstyr til babyen - tror nesten babynest var noe av det lureste vi kjøpte <3

Buksetips - denne kan brukes både i og utenfor svangerskap. De er helt nydelige og herlige på. Madlady sine bukser.

Utstyr til babyen - tror nesten babynest var noe av det lureste vi kjøpte <3
Hvilke modell på madlady buksene forresten?

Back
Topp