Tipse hverandre om hvor det er tilbud på utstyr?

Noen som har fulgt med hvor ofte det er tilbud her? Kommer det en runde til før mini er født mon tro?
Forrige gang var i høst hos Princess, så det er ikke sikkert neste runde kommer før til høsten igjen. Gode priser på dundynene og madrassbeskyttere nå som det er 40%, lønner seg å handle nå. Selvfølgelig tilbud på alt annet sengetøy og, men det er jo det som er dyrest man helst vil spare mest på :)

Noen som har fulgt med hvor ofte det er tilbud her? Kommer det en runde til før mini er født mon tro?

kommer litt ann på hvilke tilbud du er ute etter, noen butikker har oftere salg enn andre. De dyre tingene som vogn osv er nok ikke like ofte på salg så f.eks vippestol

kommer litt ann på hvilke tilbud du er ute etter, noen butikker har oftere salg enn andre. De dyre tingene som vogn osv er nok ikke like ofte på salg så f.eks vippestol
Tenkte mest på KID og Princess med kommentaren min. De har 40% relativt ofte, men jeg har ikke fulgt med på hvor ofte:shy: Jeg kjøper inn mesteparten av det vi skal ha nå tenker jeg: dyne, sengetøy, laken, litt håndklær.

Tenkte mest på KID og Princess med kommentaren min. De har 40% relativt ofte, men jeg har ikke fulgt med på hvor ofte:shy: Jeg kjøper inn mesteparten av det vi skal ha nå tenker jeg: dyne, sengetøy, laken, litt håndklær.

Ah, skjønner! Det har ikke jeg heller fulgt med på :bag:

Syns hvertfall kid har 40% på barneting ofte :)

Virker som det er kampanje med 20% avslag på det meste fra Skip Hop hos Ellos! :) Har ikke peiling på hvor lenge det varer, siden jeg ikke ser kampanjen noe annet sted enn hvis jeg går inn på det merket der, og da står det ferdig nedsatt og merka med "kampanjepris". :p

Back
Topp