Tipse hverandre om hvor det er tilbud på utstyr?

Smart! Jeg er 16+3 nå og sonderer terrenget litt. Jollyroom har bra priser på f.eks vippestoler, sengetøy, puter til stellebord osv.

Jeg hadde varsel på gis bort - foreldre og barn på finn.no. Fikk hentet gratis lekegrind, stellebord og sprinkelseng. Men det ble litt masete med alle varslingene, så jeg tok det bort og er heller jevnlig inne for å sjekke. Her i Rogaland legges det ut sprinkelsenger og stellebord flere ganger i uken!

Ser det kommer opp annonse om tilbud på ergobaby omni 360 bæresele på barnas hus nå, 1099 mot 1899 original pris. Hvis man har planer om å kjøpe en sånn kan det jo være et tilbud å slå til på :)

Babybanden.no har i kveld mellom kl 20 og 21 salg på baby jogger City elite med deluxe bag for dere som tenker på den vogna! Har den sjøl, anbefales ;)

Er stort salg på babybanden nå!! 25% på enkelte vogner og bilstoler

Torgunns.no har brannskadesalg (de hadde brann i utstillingsvinduet, så det er noe «røyklukt» på klærne som går av i vask). Det betyr masse av sesongens wheat, mini a ture osv på 50-70%! Og det er masse igjen av de minste størrelsene :D

Torgunns.no har brannskadesalg (de hadde brann i utstillingsvinduet, så det er noe «røyklukt» på klærne som går av i vask). Det betyr masse av sesongens wheat, mini a ture osv på 50-70%! Og det er masse igjen av de minste størrelsene :D
Wheat er fantastisk :D

Har selv kjøpt på torgunns.no, og det er absolutt ingen brannlukt i klærne. Tror det er sånn at de er nødt til å selge til salgs priser mtp forsikring eller noe. Veldig mye fint til fine priser, og som oftest så vasker man jo klærne til nyfødt uansett (hverfall de klærne man får før fødsel som man har tid og energi til å vaske:smiley-chores011)

Jeg skal se litt mer på Torgunns :)
Ellers så skal Babybanden på skøyen stenge andre etasje og de selger ut til veldig bra priser :)

Back
Topp