Tips!

Det er mye tilbud på produkter fra Stokke. Både på deres egne nettsider og andre (Barnas hus, Babycare).

Vi har noen produkter fra Stokke som vi har vært fornøyd med.

Vi har Stokke sleepi som storebror bruker nå. Lillebror eller lillesøster skal overta denne, og storebror skal få ny seng. Vi kjøpte sengen brukt for 4 år siden, og har versjonen med to utvidelser. Kjøpte nye madrasser til alle versjonene. Har vært veldig fornøyd, selv om det blir en del deler og madrasser som skal oppbevares og lagres :wacky:

Vi har ikke badekar, men synes flexi bath xl har fungert helt topp :happy:

I tillegg har vi Stokke steps, med småbarnssete som også kan brukes som vippestol. Kan skrive under på at de utstikkende beina er vond for tærne, men elsker at den er lett å flytte rundt og å rengjøre. Sistnevnte var hovedgrunnen til at vi gikk for steps over tripp trapp. Ingen kriker eller kroker hvor mat eller drikke kan gjemme seg :hilarious:

Vil bare komme med en oppfordring til alle om å ta kontakt med legen ved sterk kløe, spesielt inni føtter og hender, for å be om gallesyre-blodprøve! Forrige svangerskap opplevde jeg det jeg trodde var vanlig svangerskapskløe fra tidlig av, men fra rundt uke 36 ble de intense og konstante. KK mente at det kun var svangerskapskløe og ba meg få tak i antihistaminer fra legen, men etter en sterk oppfordring fra en snill sjel i min forrige termingruppe her inne, pushet jeg legen til blodprøver. Det var svangerskapskolestase! Ikke veldig kjent hos det norske helsevesenet, men det virker som om det kommer mer og mer frem i søkelyset. Fikk medisiner for å dempe nivået av gallesyre, og ble igangsatt på termin. Hadde deretter drømmefødselen, det gikk så fint :love017 Så et lite tips, ikke for å skremme, men bare for å opplyse. Kanskje flere ikke var obs på at dette var en mulig tilstand i graviditeten.

Bestilte babypakke fra Babycare. Fikk en drikkeflaske og gjenbrukbare smoothieposer. Usikker på om det var verdt å betale 99,- i frakt, men men :wacky:

Back
Topp