Her kan vi poste diverse tips 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor får man tak i det?Vis vedlegget 482730Vil tipse om dette magasinet! Så mye fint lesestoff og vakkert design <3
Jeg fant det på Coop, men vet ikke om alle har det inne.Hvor får man tak i det?
Jeg skal ta en ekstra kikkJeg fant det på Coop, men vet ikke om alle har det inne.

Så et lite tips, ikke for å skremme, men bare for å opplyse. Kanskje flere ikke var obs på at dette var en mulig tilstand i graviditeten.Tror det er den vippestolen vi hadde til førstemann også. Den kan egentlig ikke kalles vippestol for den vipper jo ikkeYngri (Atle) vippestol fra Barnas Hus er supersøt, men veldig dårlig til å faktisk vippe med. Den er bygget i en litt for kraftig stålramme som gir lite til ingen sprett. Vi hadde bomkjøp på denne sist. Endte opp med å kjøpe Baby Bjørn vippestol brukt på Finn i stedet, og den er helt fantastisk!
Og så kan jeg ikke anbefale Moonboon nok dersom man får barn med kolikk! Den ble bestilt kl. 04 på natten av oss ved forrige barn, og ga barnet en helt annen ro og mye enklere innsovning til lurene. Dyr, men absolutt det beste kjøpet vårt!

Nei ikke sant?? Irriterende, for den er jo så finTror det er den vippestolen vi hadde til førstemann også. Den kan egentlig ikke kalles vippestol for den vipper jo ikke![]()

Det er et godt tips!Vil tipse om å unne seg litt egenpleie/velvære i denne perioden. Fikk gravidmassasje tidligere i uken. Helt himmelsk!
Støtter denne! Kjøpte min i 2018, og den har bodd i sengen siden.Barnas Hus har tilbud på gravid-/ammepute fra BBhugme til 1299kr nå. Den er veldig god å sove med nå i graviditeten, og gir god støtte til amming senere.