Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det anbefales ikke mer enn 1 gram ingefær pr dag når man er gravid :/sushieller da de sylta ingefær bitene ^^
tar ikke legemidlerKjøp postafen reisesyketavletter![]()
ingenting som funker med andre ordhar nåleskrekk, så akupunktur kan jeg bare glemme. liker ikke brus, kaster opp av te og vil ikke ta legemidler
jaja. jeg er gjerne kvalm jeg assa. så lenge jeg kan få noe bra ut av det denne gangen![]()
Jeg var også sånn første svangerskapet. Hadde den innstillingen i andre også - til jeg virkelig fikk erfare hvor kvalm man kan bli... Afipran funket ikke engangJeg har også den innstillinga.. Veeeldig skeptisk til å ta legemidler, så da er jeg heller kvalmSelv om innimellom skulle ønske jeg ikke var så pysete
![]()
det blir annerledesJeg tok det som finnes av kvalmestillende som er greit for gravide sist, og ut kom en helt frisk og velskapt prinsessemen jeg hadde ganske alvorlig hyperemesis, det er kanskje litt annerledes
Utover det så er det eneste jeg føler hjelper mot sv.skapskvalme å fødeog det skal vi ikke før om veldig lenge!!
lykke til