Tips underveis i svangerskapet

Er den lettere/mer behagelig å bruke enn hånddusj?
Jeg tenker den er grei å bruke hjemme. Sist så hoppa jeg i dusjen etter hver gang jeg var på do, men ser for meg at det blir enklere med denne. På sykehuset hadde de sånn hånddusj man spyla når man satt på do :angelic:
 
Man trenger ihvertfall ikke å være koblet til vann så man kan bruke den uansett hvor toaletter står.
Det er jo veldig greit da såklart! Gjerne kjekk hvis man må ut/skal på besøk og?[
Jeg tenker den er grei å bruke hjemme. Sist så hoppa jeg i dusjen etter hver gang jeg var på do, men ser for meg at det blir enklere med denne. På sykehuset hadde de sånn hånddusj man spyla når man satt på do :angelic:
Den sykehus dusjen var veldig digg, selv om varmtvannet i den jeg hadde ikke alltid var til å stole på :hilarious:

Har vært så heldig å ha dusjen innen rekkevidde av doen både her og der vi bodde sist, så tenkte ikke på en sånn som dette her.
 
Noen som har tips til mageolje (aka belly oil)? Så oppblåst som jeg blir lurer jeg på om ikke jeg bør skaffe meg noe sånt snart :hilarious:
 
Noen som har tips til mageolje (aka belly oil)? Så oppblåst som jeg blir lurer jeg på om ikke jeg bør skaffe meg noe sånt snart :hilarious:
En helt vanlig fuktighetskrem du liker er godt nok, oljer hjelper egentlig ikke på strekkmerker, så viktigste er å ha noe du trives med.
 
Back
Topp