Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det er helt supert å ha! Jeg bestilte fra fødebagen, sammen med Truser og isbind. Det var gull!Hadde ikke denne sist, men skal skaffe meg den til denne gangen!
Vis vedlegget 406890
Er den lettere/mer behagelig å bruke enn hånddusj?Det er helt supert å ha! Jeg bestilte fra fødebagen, sammen med Truser og isbind. Det var gull!
Man trenger ihvertfall ikke å være koblet til vann så man kan bruke den uansett hvor toaletter står.Er den lettere/mer behagelig å bruke enn hånddusj?
Jeg tenker den er grei å bruke hjemme. Sist så hoppa jeg i dusjen etter hver gang jeg var på do, men ser for meg at det blir enklere med denne. På sykehuset hadde de sånn hånddusj man spyla når man satt på doEr den lettere/mer behagelig å bruke enn hånddusj?

Førstegangsfødende her. Hva er dette og hvorfor trenger vi den?Hadde ikke denne sist, men skal skaffe meg den til denne gangen!
Vis vedlegget 406890

Kan skylle underlivet med. Hjelper med lunket/litt varmere vann og skylle med. Jeg brukte dusjen en del, men tror denne blir lettere å bruke hjemmeFørstegangsfødende her. Hva er dette og hvorfor trenger vi den?![]()
Etter fødsel. Det er skikkelig digg å føle seg litt ren når man blør en god del og kanskje har sting. Noen syns også det er vondt å tisse etter fødsel og da kan det hjelpe å spyle vann nedentil samtidig.Førstegangsfødende her. Hva er dette og hvorfor trenger vi den?![]()
Det er jo veldig greit da såklart! Gjerne kjekk hvis man må ut/skal på besøk og?[Man trenger ihvertfall ikke å være koblet til vann så man kan bruke den uansett hvor toaletter står.
Den sykehus dusjen var veldig digg, selv om varmtvannet i den jeg hadde ikke alltid var til å stole påJeg tenker den er grei å bruke hjemme. Sist så hoppa jeg i dusjen etter hver gang jeg var på do, men ser for meg at det blir enklere med denne. På sykehuset hadde de sånn hånddusj man spyla når man satt på do![]()

I graviditeten? Har du prøvd?Mulitmam kompress til såre nipler!
Har ikke prøvd i graviditeten, men de er himmelske etter fødsel når baby ødelegger nipleneI graviditeten? Har du prøvd?

En helt vanlig fuktighetskrem du liker er godt nok, oljer hjelper egentlig ikke på strekkmerker, så viktigste er å ha noe du trives med.Noen som har tips til mageolje (aka belly oil)? Så oppblåst som jeg blir lurer jeg på om ikke jeg bør skaffe meg noe sånt snart![]()
Åå jeg hadde denne med meg på føden sist, men fikk hastekeisersnitt.Hadde ikke denne sist, men skal skaffe meg den til denne gangen!
Vis vedlegget 406890