Tips til vugge

Vi dropper vugge denne gangen. Vi tenkte å kjøpe Stokke senga, den har hjul, så vi kan bare trille senga fra soverommet til stua etter behov ;)
 
Jeg skal ha en vugge som min morfar har laget, jeg og min bror brukte denne å mamma skal nå fikse den litt (male og slikt) så skal vi ha den i stuen den første tiden.
 
Hadd vugge til mine to barn som var fra tilig 1900 tallet på fars siden. Stor heltre vugge, brukte den masse! Nå har jeg ik tilgang på den lenger. Så enten bruker jeg den gamle baby bagen fra gamle vogna eller så finner jeg en vugge på finn. Jeg får se hvordan d blir...
 
Vi har ei nydelig vugge i heltre som min (avføde) bestefar laget til broren min, men den ble mest stående til pynt. Frøkna trivdes ikke oppi, skled til ene sida, og vugga vi på den trigga det moro-refleksen så soving var uaktuelt. Denne gangen tester vi babynest pg så blir det lekegrind så ikke storesøster kryper oppi. Katten elska vogga, da:rolleyes:

Sikkert lurt å sjekke på finn, kjøpe-selge grupper på fb, bruktbutikker o.l. I nærområdet vårt har det vært flere til salgs.
 
Min erfaring er at vugge ble veldig lite brukt. Mer populært med vogn eller babynest. Mine sov kanskje i vugga i typ 7-14 dager før den ikke var godkjent mer. Mitt femte barn nå ❤️

Mitt tips er å se etter en brukt en eventuelt på Finn :) mitt beste tips er å få deg bedside crib... mye bedre investering syns jeg :) kjøp brukt der også! Så sparer du masse penger :)
 
Back
Topp