Tips til vugge

Men hadde min første i babynest på sofaen og det fungerte veldig fint. Sånn istedenfor å kjøpe masse greier som bare tar plass. Men var forsåvidt ikke det du spurte om
 
Jeg har slitt veldig med vugge. Det har liksom vært for lavt nede. Vært lettere å legge dem i vogn inne.
 
Vi ønsker oss en vugge til å ha i stua. Noen gode tips?

De fleste vugger er vel ganske like:confused005
Jeg hadde vugge til de tre eldste, den ble brukt ganske mye. Nå har jeg litt lyst på moseskurv, både for å få ungen høyere opp, men også for å kunne trille med ungen der jeg befinner meg (har katt, så er greit å følge litt ekstra med)
 
De fleste vugger er vel ganske like:confused005
Jeg hadde vugge til de tre eldste, den ble brukt ganske mye. Nå har jeg litt lyst på moseskurv, både for å få ungen høyere opp, men også for å kunne trille med ungen der jeg befinner meg (har katt, så er greit å følge litt ekstra med)

Ja ser den har selv katt. Ser ikke så Mangen heltre vugger. Veit du hvor de selger det?
 
Men hadde min første i babynest på sofaen og det fungerte veldig fint. Sånn istedenfor å kjøpe masse greier som bare tar plass. Men var forsåvidt ikke det du spurte om
Det går heilt fint Vi syns disse vuggene i heltre er så fine. Plass har vi nok av
 
Jeg har slitt veldig med vugge. Det har liksom vært for lavt nede. Vært lettere å legge dem i vogn inne.
Aw oki. Hvilken type vugge hadde du da? Mitt første barn sov kun i vogn om dagen eller sprinkelseng ogo natten i sprinkelseng.
 
Ja ser den har selv katt. Ser ikke så Mangen heltre vugger. Veit du hvor de selger det?

Nei, jeg kjøpte den jeg hadde brukt i si tid (så ordnet jeg madrass selv)
Er nok noen som lager og selger også vil jeg tro.
 
Aw oki. Hvilken type vugge hadde du da? Mitt første barn sov kun i vogn om dagen eller sprinkelseng ogo natten i sprinkelseng.
Det var en arvet en. Så vet ikke helt hva type. Skikkelig tre og solid
 
Hengevugger kan du styre litt mer høyden på da. Noen kan bare henges i taket, mens andre kan man få stativ til
 
Vi har en vugge etter første mann, men det ble jo ikke brukt.. denne gangen går vi for et lekegrind sånn at babyen får litt fred oppe i høyden fra 2åringen :rolleyes:
 
Back
Topp