Tips til vogn?

Vi har tfk med multi x bag - ELSKER den! Fantastisk god å trille og lett ø manøvrere over alt!
Så har vi en Emmaljunga City Cross hjemme som brukes mye til sovevogn, veldig fornøyd med den også! Den er noe tyngre men absolutt en super vogn!

Lykke til med både vognvalg og baby :)
 
Vi har tfk med multi x bag - ELSKER den! Fantastisk god å trille og lett ø manøvrere over alt!
Så har vi en Emmaljunga City Cross hjemme som brukes mye til sovevogn, veldig fornøyd med den også! Den er noe tyngre men absolutt en super vogn!

Lykke til med både vognvalg og baby :)
Tusen takk!!:):) tipper det blir adventure eller trail fra TFK 2017 modeller :D
 
Vi har brio smile, og jeg er superfornøyd :) elsker den vogna. Rimelig i pris, stor bagdel, tar liten plass når den er slått sammen, enkel å slå sammen/ sette opp, svingbare fremhjul som kan låses, god bremse med lys som lyser grønt når bremsen er av og rødt når den er på, enkel og grei sportsdel som kan legges helt flat og med gode seler oppi, og stor kurv under med plass til alt jeg trenger :) og har du brio primo bilstol så kan den enkelt settes på vogna uten noen ekstra fester, det synes jeg var kjempegreit de første mnd, når vi bare skulle en liten tur inn i butikk eller noe sånt ;-)
 
Back
Topp