Tips til ventetiden...

Liz:-)

Betatt av forumet
Jeg har enda en stund igjen til termin, men de siste ukene har kroppen gitt utallige forvarsler om at fødselen er rett rundt hjørnet. Kraftige rier har jeg hatt flere ganger, men de bare forsvinner...

I utganspunktet var jeg veldig tålmodig. Men nå er kropp og hode innstilt på fødsel. Det er nærmest umulig å tenke på annet...

Jeg føler jeg sakte men sikkert blir sprø... Rygg og bekken er såpass vonde at det blir mest stillesittende på dagtid, sover også endel. Mangler energi til å få gjort ting jeg kanskje burde gjort.

Er det noen gode tips der ute?

(Jeg vet det ikke egentlig er synd på meg altså, jeg er jo ikke på overtid en gang!)

Har det litt slik jeg og, men her er det kun 3 dager igjen til termin. Rier har jeg ikke hatt, kun vond rygg og sliten kropp... Puslespill er ganske avslappende, men jeg opplever å måtte ta pauser og legge meg ned litt pga ryggen. Eller hva med å lese? Så du får tankene over på noe annet :)

Har du barn fra før? hvis ikke så er et tips er å rett og slett bare kjede deg og nyte at du ikke trenger å gjøre noe som helst! Du kommer ikke til å angre på det ;)

Lag mange forskjellige matretter og frys dem ned i porsjoner så dere slipper å lage no mat når lillen kommer ;-)

Har du barn fra før? hvis ikke så er et tips er å rett og slett bare kjede deg og nyte at du ikke trenger å gjøre noe som helst! Du kommer ikke til å angre på det ;)

Har ett bran fra før, så jeg vet jo at det nå er "stille før stormen"... Prøver å nyte det å ha egentid på dagen mens storesøster er i bhg, men det er overaskende vanskelig :-p

Lag mange forskjellige matretter og frys dem ned i porsjoner så dere slipper å lage no mat når lillen kommer ;-)

God ide - hadde jeg bare hatt energi... Jeg kan ikke stå lenge på kjøkkenet før jeg får skikkelig kraftige kynnere...

Har ett bran fra før, så jeg vet jo at det nå er "stille før stormen"... Prøver å nyte det å ha egentid på dagen mens storesøster er i bhg, men det er overaskende vanskelig :-p
Ja, da vet du jo hva jeg snakker om ;) jeg har pjokken hjemme (snart 16mnd) og skulle gjort mye for å ha han i bhg. Men vi fikk ikke plass i høst. Nesten litt misunnelig på at du kjeder deg så mye ;) kos deg mens du kan!

Ja, da vet du jo hva jeg snakker om ;) jeg har pjokken hjemme (snart 16mnd) og skulle gjort mye for å ha han i bhg. Men vi fikk ikke plass i høst. Nesten litt misunnelig på at du kjeder deg så mye ;) kos deg mens du kan!

Imponerende! Jeg hadde aldri greid å ta meg av henne hele dagen... Blir helt utslitt av morgenstell, og de få timene på ettermiddagen... Deilig med ei som begynner å få egen vilje kombinert med mor uten energi :-p

Imponerende! Jeg hadde aldri greid å ta meg av henne hele dagen... Blir helt utslitt av morgenstell, og de få timene på ettermiddagen... Deilig med ei som begynner å få egen vilje kombinert med mor uten energi :-p
Jeg har liksom ikke noe valg. Men skal innrømme det blir en del tvtitting på oss nå. Gleder meg bare til hun kommer ut så jeg kan få kroppen tilbake, og kan begynne å komme meg ut uten at det føles som man har gjennomført et maraton ;) har begynt å få god egenvilje her også. Sånne høye jentete skrik. Nesten litt morsomt å høre på :P hvor langt blir det mellom dine?

Jeg har liksom ikke noe valg. Men skal innrømme det blir en del tvtitting på oss nå. Gleder meg bare til hun kommer ut så jeg kan få kroppen tilbake, og kan begynne å komme meg ut uten at det føles som man har gjennomført et maraton ;) har begynt å få god egenvilje her også. Sånne høye jentete skrik. Nesten litt morsomt å høre på :p hvor langt blir det mellom dine?

Her blir det 2,5 år :-)

Men skal du være alene med begge to allerede fra starten :-o ?

Høres ut som en fin aldersforskjell.
Pappaen jobber og jeg blir hjemmeværende frem til høsten. Mot min vilje å ha begge hjemme ;) men nå blir det en gang slik...

Back
Topp