Den har jeg sett alle sesongene på og jeg likte den godtDa styrer jeg unna denvurderte litt en ny på netflix som heter the fosters.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg sett alle sesongene på og jeg likte den godtDa styrer jeg unna denvurderte litt en ny på netflix som heter the fosters.

Jeg skjønner ikke hvorfor flere mener det, jeg kjedet meg mere av å prøve å se på det enn å ikke ha no spesielt å se påHomeland e absolutt verdt å sjå!![]()
Jeg liker den veldig godtVi har begynt å se på the 100, bare sett 3 episoder til nå, men synes at det er spennende, men litt forvirrende enda, men er vel ofte sånn i begynnelsen![]()
Neivel... Og eg skjønna ikkje at det e mulig å ikkje like den! ;-)Jeg skjønner ikke hvorfor flere mener det, jeg kjedet meg mere av å prøve å se på det enn å ikke ha no spesielt å se på![]()
Den likte ikke jeg heller. Likte verken karakterene eller den generelle utviklingen i serien. Ble ordentlig sur av den faktisk, hahaNeivel... Og eg skjønna ikkje at det e mulig å ikkje like den! ;-)
Men vi e alle forskjellige... Vi fekk anbefalt Breaking bad, men det er en serie eg ikkje klare å like!!