Tips til serie/program/film?

Sniker litt fra juli

Broen
The killing
House of cards
American horror story
The walking dead
Breaking bad
Heros
How to get away with murder
Call the midwife
Fresh meat
Fresh off the boat
The last man on earth
Grace and frankie
Rita
Peaky blinders
Louie (liker egentlig alle seriene til louie ck men denne er favoritten)
Side om side (på NRK sine sider)
Girls
The good wife
Transparent
Outlander

Her er ihvertfall noen... :p
Akkurat sett siste episode av New girl idag så sliter selv med å finne noe jeg ikke har sett allerede og som frister

Vi har begynt å se på the 100, bare sett 3 episoder til nå, men synes at det er spennende, men litt forvirrende enda, men er vel ofte sånn i begynnelsen :-)

Vi har begynt å se på the 100, bare sett 3 episoder til nå, men synes at det er spennende, men litt forvirrende enda, men er vel ofte sånn i begynnelsen :-)
Jeg liker den veldig godt :-) Bare synd at jeg mistet tilgang til amerikansk Netflix med flere sesonger...

Jeg skjønner ikke hvorfor flere mener det, jeg kjedet meg mere av å prøve å se på det enn å ikke ha no spesielt å se på:p
Neivel... Og eg skjønna ikkje at det e mulig å ikkje like den! ;-)

Men vi e alle forskjellige... Vi fekk anbefalt Breaking bad, men det er en serie eg ikkje klare å like!!

Jeg er begynt på homeland. Er vel kommet til episode 11 eller noe slikt. Har fortsatt ikke funnet ut om jeg liker den eller ikke :p

Begynt på babydady nå. Den er faktisk ganske bra. Også er det korte episoder.

Neivel... Og eg skjønna ikkje at det e mulig å ikkje like den! ;-)

Men vi e alle forskjellige... Vi fekk anbefalt Breaking bad, men det er en serie eg ikkje klare å like!!
Den likte ikke jeg heller. Likte verken karakterene eller den generelle utviklingen i serien. Ble ordentlig sur av den faktisk, haha :D Han valgte liksom dårligst mulige løsnig for alle parter. Drittirriterende. Dustete greie å lage en serie av.

Back
Topp