Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat nå som mannen ikke er hjemme kan jeg godt se en romantisk komedie! Ellers liker jeg sånn passe spennende serier, men ikke for spennende, det orker jeg ikke.. Og ikke for skummelt. Krim liker jeg godt! Elska orange is the new black f.eks...Hvilken type filmer/serier liker du da?![]()
Har du sett how to get away with murder? Syns den var ganske spennende og bra! Ellers har jeg nettopp sett orphan black, spennende men faller jo litt inn under sci-fi..Akkurat nå som mannen ikke er hjemme kan jeg godt se en romantisk komedie! Ellers liker jeg sånn passe spennende serier, men ikke for spennende, det orker jeg ikke.. Og ikke for skummelt. Krim liker jeg godt! Elska orange is the new black f.eks...
Du får si fra! Må finne meg en ny serie selv nåSatt på Chelsea does. Ny fra netflix ser det ut til.. Så får vi se om det er noe særlig!
Takk for tips, skal skrive det ned til neste gang. Ofte jeg trenger litt lett underholdning, new girl har jeg ikke settHar du sett how to get away with murder? Syns den var ganske spennende og bra! Ellers har jeg nettopp sett orphan black, spennende men faller jo litt inn under sci-fi..
New girl eller how i met your mother er slike sitcoms på netflix som jeg syns er kjekke å se om jeg vil se noe "lett"![]()
Will doDu får si fra! Må finne meg en ny serie selv nå![]()
Dritkjedelig til nå. Mye prat, og liker ikke måten de filmer på... Leiter videre, orker ikke se den ferdigDu får si fra! Må finne meg en ny serie selv nå![]()
Da styrer jeg unna denDritkjedelig til nå. Mye prat, og liker ikke måten de filmer på... Leiter videre, orker ikke se den ferdig![]()
Satt på den jeg! Virker braDa styrer jeg unna denvurderte litt en ny på netflix som heter the fosters.
Modern family er fantastiskNew girl er kjempebra. Modern family også om du ikke har sett den.
Sniker fra juli.Kjeder vettet av meg... Har canal digital og netflix. Finner ikke noe å se på TV, noen tips??
Landa på huskestue på tv2, men bah.. så kjedelig da...![]()
Oi, takk for tipsSniker fra juli.
Du MÅ se the killing på netflix. Sinnsykt bra krim! Mannen og jeg har sikkert sett 30 episoder siden torsdag. Haha!
Jeg har sett sesong 1 for noen år siden, syns ikke den var skummel, men spennende. Vanlig krimspenning som du sierOi, takk for tipsden er vel ikke for skummel??? Bare vanlig krim-spenning?
![]()
Det er en ganske fin serie - verdt å ta en tittDa styrer jeg unna denvurderte litt en ny på netflix som heter the fosters.
Ikke for skummel nei, bare vanlig krim! Veldig spennendeOi, takk for tipsden er vel ikke for skummel??? Bare vanlig krim-spenning?
![]()