Tips til serie/program/film?

LiHaLo

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Kjeder vettet av meg... Har canal digital og netflix. Finner ikke noe å se på TV, noen tips??
Landa på huskestue på tv2, men bah.. så kjedelig da... :P

Hvilken type filmer/serier liker du da? :)

Hvilken type filmer/serier liker du da? :)
Akkurat nå som mannen ikke er hjemme kan jeg godt se en romantisk komedie! Ellers liker jeg sånn passe spennende serier, men ikke for spennende, det orker jeg ikke.. Og ikke for skummelt. Krim liker jeg godt! Elska orange is the new black f.eks...

Satt på Chelsea does. Ny fra netflix ser det ut til.. Så får vi se om det er noe særlig!

Akkurat nå som mannen ikke er hjemme kan jeg godt se en romantisk komedie! Ellers liker jeg sånn passe spennende serier, men ikke for spennende, det orker jeg ikke.. Og ikke for skummelt. Krim liker jeg godt! Elska orange is the new black f.eks...
Har du sett how to get away with murder? Syns den var ganske spennende og bra! Ellers har jeg nettopp sett orphan black, spennende men faller jo litt inn under sci-fi..

New girl eller how i met your mother er slike sitcoms på netflix som jeg syns er kjekke å se om jeg vil se noe "lett" :)

Satt på Chelsea does. Ny fra netflix ser det ut til.. Så får vi se om det er noe særlig!
Du får si fra! Må finne meg en ny serie selv nå ;)

Har du sett how to get away with murder? Syns den var ganske spennende og bra! Ellers har jeg nettopp sett orphan black, spennende men faller jo litt inn under sci-fi..

New girl eller how i met your mother er slike sitcoms på netflix som jeg syns er kjekke å se om jeg vil se noe "lett" :)
Takk for tips, skal skrive det ned til neste gang. Ofte jeg trenger litt lett underholdning, new girl har jeg ikke sett :)

Du får si fra! Må finne meg en ny serie selv nå ;)
Dritkjedelig til nå. Mye prat, og liker ikke måten de filmer på... Leiter videre, orker ikke se den ferdig :P

Dritkjedelig til nå. Mye prat, og liker ikke måten de filmer på... Leiter videre, orker ikke se den ferdig :P
Da styrer jeg unna den :p vurderte litt en ny på netflix som heter the fosters.

• Liker
Reactions: BMC
New girl er kjempebra. Modern family også om du ikke har sett den.

New girl er kjempebra. Modern family også om du ikke har sett den.
Modern family er fantastisk :D har starta på sesong 1.
Er på den tredje episoden av the fosters bare i kveld! Kjempebra!

• Liker
Reactions: BMC
Kjeder vettet av meg... Har canal digital og netflix. Finner ikke noe å se på TV, noen tips??
Landa på huskestue på tv2, men bah.. så kjedelig da... :P
Sniker fra juli.

Du MÅ se the killing på netflix. Sinnsykt bra krim! Mannen og jeg har sikkert sett 30 episoder siden torsdag. Haha!

Sniker fra juli.

Du MÅ se the killing på netflix. Sinnsykt bra krim! Mannen og jeg har sikkert sett 30 episoder siden torsdag. Haha!
Oi, takk for tips ;) den er vel ikke for skummel??? Bare vanlig krim-spenning? :)

Oi, takk for tips ;) den er vel ikke for skummel??? Bare vanlig krim-spenning? :)
Jeg har sett sesong 1 for noen år siden, syns ikke den var skummel, men spennende. Vanlig krimspenning som du sier :)

Back
Topp