Tips til pålegg

Attehvaforno?!?! Er bringebærsyltetøy kvalmestillende? *løperpåbutikken*
Tusen takk for tipset :D
Hehe ja leste det i ei bok med kjerringråd :p funker bedre på meg enn ingefær, for det gjør meg bare mer kvalm
 
Har plutselig dilla på skive med masse smør og kaviar.....! Har spist to store kaviar tuber på 1.5 uke og nå er jeg tom i morgen tidlig! :shifty:
Klarer kun hvitost med MASSE rød paprika eller makrell i tomat på skivene nå :hilarious: alt annet frister svært lite :dead:
Åh så forskjellige man er, jeg brakk meg bare jeg leser at dere spiser kaviar og makrell i tomat :hilarious:
 
Eneste jeg klarer er leverpostei med agurk :p Sånn har jeg vært i tre svangerskap nå.
Det er det eneste jeg spiste før jeg ble gravid, favorittpålegget mitt! Men som i forrige svangerskap var det det første jeg mistet lysten på:(
 
Prøvde meg på italiensk salat med skinke oppå forleden, fikk så lyst på det, helt til alt kom opp igjen like etterpå... Går i ristet brød med leverpostei her. Det kommer heldigvis ikke opp igjen.
 
Har plutselig dilla på skive med masse smør og kaviar.....! Har spist to store kaviar tuber på 1.5 uke og nå er jeg tom i morgen tidlig! :shifty:
Sammen her! Spiste hele 5skiver til lunsj i går, og jeg som egentlig ikke har matlyst for tiden :D
 
Har plutselig dilla på skive med masse smør og kaviar.....! Har spist to store kaviar tuber på 1.5 uke og nå er jeg tom i morgen tidlig! :shifty:
Kaviar var det jeh tenkte på i går kveld etter at jeg hadde lagt meg, lurer på om jeg har det i kjøleskapet :D
 
Har plutselig dilla på skive med masse smør og kaviar.....! Har spist to store kaviar tuber på 1.5 uke og nå er jeg tom i morgen tidlig! :shifty:
Kaviar hadde jeg dilla på når jeg gikk gravid med guttene mine :p gikk noen tuber med kaviar da.
 
Salt? Kaviar, såklart :D
 
Kan jeg spise sånne glass med sild? Jeg fikk så lyst til å prøve, så jeg kjøpte et uten å tenke over. ;-)
 
Kan jeg spise sånne glass med sild? Jeg fikk så lyst til å prøve, så jeg kjøpte et uten å tenke over. ;-)

I en link i en annen tråd om "nei-mat" stod det julesild fint kan spises, men om man lager selv bør silden fryses. Var det fra Matportalen tro?

Jeg fikk akutt lyst på ferskt brød med fiskepudding i kveld, og hogg innpå siden jeg ikke har særlig matlyst om dagen. Så slo det meg at fiskepuddingen kanskje bør stekes før den spises? Eller?
 
Knekkebrød med baconost og paprika og jeg fikk også dilla på knekkebrød med ost og paprika etter at jeg leste det her :)
 
I en link i en annen tråd om "nei-mat" stod det julesild fint kan spises, men om man lager selv bør silden fryses. Var det fra Matportalen tro?

Jeg fikk akutt lyst på ferskt brød med fiskepudding i kveld, og hogg innpå siden jeg ikke har særlig matlyst om dagen. Så slo det meg at fiskepuddingen kanskje bør stekes før den spises? Eller?
Det er ikke rå fisk i fiskepudding?
 
Det har du helt rett i! Den er jo selvsagt kokt eller stekt. Snakk om å ha en hjerne som fungerer optimalt om dagen :oops:
Hehe, det kan skje den beste :p
 
Jeg fikk lyst på reker i lake med majones, men vet inke om jeg kan spise det, så lot være med å kjøpe det :/
 
Back
Topp