Tips til pålegg

Oboy

Flørter med forumet
Har så lyst på noe salt. Er så veldig lei av ost:( forslag???
Hva spiser dere?
 
Jeg spiser litt bringebærsyltetøy, siden det et kvalmestillende. Men i tillegg har jeg begynt å få cravings på det samme pålegget som i forrige svangerskap, ristet brød med nugatti :p
 
Jeg er veldig glad i knekkebrød med agurk, litt majones, kyllingpålegg og ost. Eller knekkebrød med avocado, litt pepper kylling eller kalkunpålegg mmmm:)
 
Eneste jeg klarer er leverpostei med agurk :p Sånn har jeg vært i tre svangerskap nå.
 
Jeg spiser litt bringebærsyltetøy, siden det et kvalmestillende. Men i tillegg har jeg begynt å få cravings på det samme pålegget som i forrige svangerskap, ristet brød med nugatti :p
Det visste jeg ikke :p derfor bringebærsyltetøy plutselig ble så godt da kanskje :p
 
Leverpostei
Gulost
Brunost
Kyllingpålegg
Gjerne med agurk eller paprika
 
Helt ferskt brød med gode hele korn og tykt lag godt smør... :oops: det er det beste i hele verden akkurat nå :D
 
Har så lyst på noe salt. Er så veldig lei av ost:( forslag???
Hva spiser dere?
Egg, omelett, hjemmelagde knekkebrød med havsalt, grønnsakssuppe, kyllingsalat, ovnsstekt kylling med pesto eller hvitløk-kutt den opp i skiver bruk på ostesmørbrød eller i salat eller servee med pasta og saus.
 
Helt ferskt brød med gode hele korn og tykt lag godt smør... :oops: det er det beste i hele verden akkurat nå :D

Helt enig! Med meierismør :oops:

Ellers har jeg litt dilla på prim. Og rekesalat. Har levd på brunost og bringebærsyltetøy i flere uker, heldigvis er fryseren full av hjemmelaget syltetøy.
 
Takk for mange gode tips :)
Har hatt så lyst på reker i flere uker nå, så her skal rekesalat handles. :)
Kan vi spise kokt skinke?
 
Takk for mange gode tips :)
Har hatt så lyst på reker i flere uker nå, så her skal rekesalat handles. :)
Kan vi spise kokt skinke?

Kokt skinke er trygt ja :) Den skal helst være ganske fersk da.
 
Spiser mye leverpostei eller Baconpostei. Også en del bøkerrøkt skinke. Har i det siste fått dilla på makrell i tomat og sursild, så kroppen min trenger tydeligvis litt mer omega-3...
 
Jeg sliter sånn me lukter. Så har spist en del leverpostei med rødbeter men lukta i seg selv blir jeg så dårlig av. :(
Håper jeg tåler skinke lukta da ;D
 
Spiser servelat eller kokt skinke. Og magerost med skinke, sånn på tube. Med masse grønnsaker ved siden av. Blir dårlig hvis jeg ikke får noe friskt til maten.
 
Spiser servelat eller kokt skinke. Og magerost med skinke, sånn på tube. Med masse grønnsaker ved siden av. Blir dårlig hvis jeg ikke får noe friskt til maten.
Jeg må også ha noe friskt/sprøtt/knasende til maten nå o_O Fått helt dilla på frukt og grønt, og det er jo toppers! :happy:
 
Har plutselig dilla på skive med masse smør og kaviar.....! Har spist to store kaviar tuber på 1.5 uke og nå er jeg tom i morgen tidlig! :shifty:
 
Klarer kun hvitost med MASSE rød paprika eller makrell i tomat på skivene nå :hilarious: alt annet frister svært lite :dead:
 
Jeg spiser litt bringebærsyltetøy, siden det et kvalmestillende. Men i tillegg har jeg begynt å få cravings på det samme pålegget som i forrige svangerskap, ristet brød med nugatti :p
Attehvaforno?!?! Er bringebærsyltetøy kvalmestillende? *løperpåbutikken*
Tusen takk for tipset :D
 
Back
Topp