Tips til noe å bære baby i mellom etasjee

En tråd i 'Utstyr til foreldre og barn' startet av Gutteskatt i magen, 15 Des 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Gutteskatt i magen Betatt av forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Min samboer har et meget vondt kne, som skal opereres. Han sliter derfor med å gå i trappa og er avhengig av å holde seg i rekkverket. Han vil ikke kunne bære baby opp og ned med en arm.
    Jeg tenker at jeg får børe babyen mellom etasjer, men lurer på om noen har noen tips til noe vi kan kjøpe, som han ksn bære baby opp og ned i? Bag på vogn blir fir tungvint, det samme synes vi bæresjal og bilstol blir. Vi har en sånn moseskurv som skal være soveplass i stua. Men, den skal man ikke bære baby i.
    Blir veldig glad for tips! :Heartblue

2. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Junilykke2018

Ringslynge kanskje? Kjapt å ta på, kjapt å ta av.

3. Gutteskatt i magen Betatt av forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Det skal jeg sjekke, takk for tips :smiley-bounce012

4. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Elastisk sjal er også greit. Spørs hvor mye babyen veier

5. Gutteskatt i magen Betatt av forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Mannen synes det blir litt mye styr for en tur ned trappa..

6. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Jeg ville ha valgt Ergobaby embrace, enkel sele å få til som passer godt til nyfødt. Vil tro dette og ringslynge tar like lang tid å ta på når man har øvd litt på det.
    https://www.mimmis.no/ergobaby-embr...vMiYKbqfcFfN0VXtdJS5LA64a8hPtF1MaAjTtEALw_wcB

Dersom han ikke trenger begge hender på rekkverket kan dette være en mulighet, men høres ut som kan kanskje trenger å støtte seg på begge sider?
    https://www.mimmis.no/besafe-izi-transfer-light-grey?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=BeSafe iZi Transfer Light Grey&from=kelkoo&gclid=Cj0KCQiA2uH-BRCCARIsAEeef3mWjH0Bc2_WMdGcnqI2zk36gpT4a1wWcP9Fm-gsN4gcB13ivxelrycaAtrgEALw_wcB

Last edited: 15 Des 2020
  7. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Elastisk sjal knytter du på forhånd og bare tar på og stapper babyen i :p så ikke mye jobb der ;)

8. Stolt mamma Forumet er livet Septemberbarna 2019

Vil også tenke at ringslynge er et godt alternativ. Minimal med jobb for å sette barnet oppi og ta ut igjen. Har selv brukt det der vi bodde før hvor det var et lite stykke til garasjen.

• Liker Liker x 1
  9. Vivaliva Elsker forumet Augustbarna 2021 Assistert-jentene ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

10. Gutteskatt i magen Betatt av forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

• Liker Liker x 1

Del denne siden