Tips til mat for en med dårlig matlyst (pga sår hals)

En tråd i 'Juni 2016' startet av xtina87, 27 Nov 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Rampetrollet Forumet er livet VIP ♡Junigull 2016♡

Frøkna har vært syk i en uke, og har spist utrolig lite! Ser hun har gått ned i vekt :/ tips til næringsrik mat som kan friste for en uten matlyst?

2. Thers Forumet er livet Mailykke 2018 ♡Junigull 2016♡

Har du prøvd å gi eplemost? Smoothies? Babygrøt? Yoghurt? [emoji4]

3. Rampetrollet Forumet er livet VIP ♡Junigull 2016♡

Ja, hun vil ikke ha noe! Hun vil ikke ha nugatti en gang [emoji85][emoji23]

Hun drikker litt eplejuice, og spiser litt skinke.. men det er stort sett det! Og litt ostehorn om vi kjøper det

4. Thers Forumet er livet Mailykke 2018 ♡Junigull 2016♡

Da tror jeg at jeg ville gitt det som du synes funker. Aksel hadde en periode med boller og yoghurt og velling da han hadde feber sist!:p var snakk om to dager, så var han normal, så tror ikke han tok skade av det [emoji23]

5. TrilleMy Elsker forumet ♡Junigull 2016♡

Loff(uten skorper) med smør? Det og rosiner var det eneste som var godkjent når min hadde vondt i halsen[emoji4]

6. Rampetrollet Forumet er livet VIP ♡Junigull 2016♡

Mais er godkjent også! Får bare prøve å tilby alt mulig, så går det vel over til slutt.. men liker ikke at hun er blitt tynnere :/

7. TrilleMy Elsker forumet ♡Junigull 2016♡

Nei, det skjønner jeg [emoji17] tilby alt som går ned, så er dere snart tilbake til hverdagen[emoji813]️

• Enig Enig x 1
  8. 87'modell Forumet er livet

Gi hva som helst, og hvis hun spiser f.eks is først, kan det være lettere å spise noe annet etterpå.
    Masse væske er viktigst. Hvis hun spiser noe varmmat hvor det kan lures inn fløte, smør og/eller grønnsaker, gjør du det. :)

9. Rampetrollet Forumet er livet VIP ♡Junigull 2016♡

Hun ville ha french fries [emoji23][emoji85]

• Liker Liker x 2
  10. Morph&lillebille Elsker forumet ♡Junigull 2016♡

Her har eldstemann fått hånd, fot og munn sjuka og vil ikkje ete (pga MASSE blemmer i munnen) men han drikk heldigvis melk (temperert) med stor appetitt. Så mitt tips er melk, om ho drikk det.

Del denne siden