Tips til kundeklubb/medlemskap

Cilla-pilla

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Hei.

Er det noen som har tips til steder hvor man kan/bør bli medlem slik at en kan få medlemstilbud ol? (tenker da selvfølgelig på utstyr, klær ol til mini ;) )

For en god ide å tipse om slike ting! Dette er jeg også veldig interessert i :)

Det eneste jeg vet om er at Barnas Hus har kundeklubb som gir forskjellige tilbud. Hvis man handler for over 15000kr får man også noen prosent avslag, men husker ikke om det er 10 eller 15% :) Hvis man venter flere enn ett barn kan man melde seg inn i Tvillingforeldreforeningen (koster ca 500kr i året), og da får man rabatter på mange av de kjente barnemerkene, 50% avslag på voksi feks. TFF har også avtale med mange store butikkjeder slik at man kan få to for prisen av en på mange varer :)

Kapphal har kundeklubb, der er det forskjellige medlemstilbud. Akkurat nå er det 25% på vårkolleksjonen til newbie. Å den er såå fin:)
Ellers må du sjekke ut libero!

For en god ide å tipse om slike ting! Dette er jeg også veldig interessert i :)

Det eneste jeg vet om er at Barnas Hus har kundeklubb som gir forskjellige tilbud. Hvis man handler for over 15000kr får man også noen prosent avslag, men husker ikke om det er 10 eller 15% :) Hvis man venter flere enn ett barn kan man melde seg inn i Tvillingforeldreforeningen (koster ca 500kr i året), og da får man rabatter på mange av de kjente barnemerkene, 50% avslag på voksi feks. TFF har også avtale med mange store butikkjeder slik at man kan få to for prisen av en på mange varer :)
seriøst? femten tusen? wow

Barnas hus deler ut gratis bleiebøtte og en refill man melder seg inn i kundeklubben, også er det jo alle disse babypakkene da; Liberoklubben, vitusapotek, apotek1, Rimi.. Noen fler?

Back
Topp