Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg måtte Google og er enig, det var kjempefint! Men 1200 for noe man bruker en gang tar jeg meg ikke råd til. Debatterer med meg sjøl om jeg skal spandere på meg ammepute til den prisen, enda den vil bli brukt i timesvis i flere måneder.Jeg er veldig usikker, og tror jeg må se an vær og situasjon siden jeg venter to, kan de komme tidlig, og jeg eventuelt trengte prematur str. Kommer de nærmere termin, er det jo midt på sommeren, men likevel er jo sommeren i Norge så ufattelig varierende. Plutselig får vi en ny crazy sommer som i 2014 hvor det var hinsides varmt. Eller kanskje det regner hvem vet..
Men jeg har sett på hentesettet til lillelam <3 veldig fint syns jeg. I tynn merinoull. (Bare Google hentesett, lillelam. så kommer det opp )
Skjønner ikke helt greia med hentesett... Er det liksom for å pynte babyen for hjemturen..? Hørtes ut som mye styr for en halvtimes biltur
Eller er det en annen grunn til/ bakgrunn for/ historie bak dette?
For meg er det en tradisjon, og plagg jeg tar vare på, som kan tas frem når ungene ser bilder av seg selv som nyfødte. I konfirmasjonen til eldste ble de klærne hun hadde på ved hjemreise (i og for seg bare vanlige klær) hengt opp ved "minnebordet", sammen med de første skoene og andre småting. Veldig koselig, og klær må de jo ha på uansett. [emoji4]Skjønner ikke helt greia med hentesett... Er det liksom for å pynte babyen for hjemturen..? Hørtes ut som mye styr for en halvtimes biltur
Eller er det en annen grunn til/ bakgrunn for/ historie bak dette?
Du sa hva jeg tenker Jeg er ikke norsk så å ha 10grader i juni i Trondheim regner jeg ikke som sommer Jeg tror der blir ull for oss.Vi satser på en liten jakke/genser i tynn ull. Ull er temperaturregulerende også på sommeren, og i Trøndelag er det ikke nødvendigvis så varmt i juni heller for den saks skyld.
Helt enig i prisen, og fant dressen på salg på en barnebutikk på nettet, så jeg vurderer sterkt! Men skal gjennom oul først, så får jeg se etter hvert. Det er jaggu ikke viktig heller de er bare fine haha! Jeg hadde brukt det mer da. Det skal sies. Men igjen, det er jo ull og varmt og går mot skikkelig sommer hvis jeg finner i små str på salg, så kanskje jeg slår til. Fant den nemlig tll 350kr (bare dressen altså, ikke med tøflene og lue) babybanden.noJeg måtte Google og er enig, det var kjempefint! Men 1200 for noe man bruker en gang tar jeg meg ikke råd til. Debatterer med meg sjøl om jeg skal spandere på meg ammepute til den prisen, enda den vil bli brukt i timesvis i flere måneder.
Men det var veldig fint! Hadde det kosta 400 hadde jeg kjøpt det