Tips til gravidvennlig valentinesmiddag?

Spatchcooked chicken!!!! Yummi!!! Vi pleier å lage det på grillen. Super enkelt, men himla godt!! Med hjemmelaget pommes.... Nå blei æ sulten!!!! Haha...

Ble noe så enkelt som bifftaco, men nå har jeg fått inspirasjon til helgemiddager resten av svangerskapet. Tusen takk :)

Ble noe så enkelt som bifftaco, men nå har jeg fått inspirasjon til helgemiddager resten av svangerskapet. Tusen takk :)
Ohhh... det fikk jeg lyst på å! Bifftaco, er det strimlet biff stekt i tacokrydder? Eller er det mer fancy? :)

Kalkunfilet eller kalkunbryst som langtidssteker inni ovnen på 100 grader. Skal bli mellom 65-68 grader i midten av kjøttetRotgrønnsaker som bakes inni ovnen. Lager søtpotetmos ved siden av dette og deilig hjemmelaget fløtesaus!!! Nam!!!

Baconsurret kyllingfilet fylt meg mozzarella og pesto er en hit her!

Og mangosalat med lollorosso, mango, sukkererter og reddik. Skal egentlig være kylling i den, men trenger ikke det hvis det serveres kyllingfilet :)

Og mangosalat med lollorosso, mango, sukkererter og reddik. Skal egentlig være kylling i den, men trenger ikke det hvis det serveres kyllingfilet :)
Så SNADDER det høres ut! Kan jeg også komme?

Å det er så himla godt :) Mannen pleier å lage det her, men han bruker krydderost i stedet for mozzarella :)

Her blir det forresten biff, ovnsbakte poteter, soppstuing, brokkoli og fløtesaus :) Blir nam og synes det i grunnen var en veldig OK valentinesmiddag :)

Back
Topp