Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohhh... det fikk jeg lyst på å! Bifftaco, er det strimlet biff stekt i tacokrydder? Eller er det mer fancy?Ble noe så enkelt som bifftaco, men nå har jeg fått inspirasjon til helgemiddager resten av svangerskapet. Tusen takk![]()
http://www.matprat.no/oppskrifter/sunn/bifftaco/Ohhh... det fikk jeg lyst på å! Bifftaco, er det strimlet biff stekt i tacokrydder? Eller er det mer fancy?![]()
Så SNADDER det høres ut! Kan jeg også komme?Baconsurret kyllingfilet fylt meg mozzarella og pesto er en hit her!
Og mangosalat med lollorosso, mango, sukkererter og reddik. Skal egentlig være kylling i den, men trenger ikke det hvis det serveres kyllingfilet![]()
Så SNADDER det høres ut! Kan jeg også komme?
Ja er bare å ta turen over fjorden og komme![]()
Baconsurret kyllingfilet fylt meg mozzarella og pesto er en hit her!
Og mangosalat med lollorosso, mango, sukkererter og reddik. Skal egentlig være kylling i den, men trenger ikke det hvis det serveres kyllingfilet![]()
Jeg elsker mozzarella så måtte i såfall hatt krydderost i tilleggÅ det er så himla godtMannen pleier å lage det her, men han bruker krydderost i stedet for mozzarella
![]()
Jeg elsker mozzarella så måtte i såfall hatt krydderost i tillegg![]()