Tips til gode sko -bekkenløsning-

MummiMamma86

Forelsket i forumet
Hei mine damer! Er det noen som kan gi meg ett godt tips til sko som er gode når man har bekkenløsning. Fysioen anbefalte meg å invistere i noken gode sko... Men syns det er lotto om du møter på noken som kan det dei snakkar om i butikkane, eller om dei kun skal selge...
 
Gateline er jeg veldig fornøyd med! Og Nike air joggesko.. Men det aller beste : bytte 2-3x i løpet av dagen !
 
Jeg bor i mine Asics Kayano 20... De er himmelske! Passer best for overpronering da, så spørs åssen føttene dine er :)
 
Har kjøpt meg asics nimbus som jeg bruker på jobb som innesko, pga nakke og rygg.
De er bare helt fantastiske, men minuset er jo at det er typisk joggesko farger i knall rosa og grønt, så bruker dem ikke utenfor jobb.

Vet ikke om de finnes i mer nøytrale farger da.
 
Har kjøpt meg asics nimbus som jeg bruker på jobb som innesko, pga nakke og rygg.
De er bare helt fantastiske, men minuset er jo at det er typisk joggesko farger i knall rosa og grønt, så bruker dem ikke utenfor jobb.

Vet ikke om de finnes i mer nøytrale farger da.

Mine er sorte og knallrosa.. Var skeptisk i starten, men nå bryr jeg meg ikke lengre :p
Har Asics Kayano som innesko på jobb og :) elsker de!
 
Asics har gode joggesko synes jeg :) hadde en kjempegod modell, husker ikke navnet men de var knæsjblå og gule ;)
 
Hmmm... Får ta meg ein runde i morgen og håpe på å møte på gode fagfolk takk for gode tips
 
Jeg kom over noen kjempegode sko i helgen... men de var relativt dyre, så ble med oppdagelsen... Tenkte jeg skulle sjekke litt på nett og se om jeg kanskje fant noe tilbud på dem ett sted.... merke heter "one cloud" ofte bare forkortet til oc.... :) de jeg fant i helga kostet 1400kr, men var satt ut som nyhet i den sportsbutikken forrige uke...
 
Jeg kom over noen kjempegode sko i helgen... men de var relativt dyre, så ble med oppdagelsen... Tenkte jeg skulle sjekke litt på nett og se om jeg kanskje fant noe tilbud på dem ett sted.... merke heter "one cloud" ofte bare forkortet til oc.... :) de jeg fant i helga kostet 1400kr, men var satt ut som nyhet i den sportsbutikken forrige uke...

De har jeg ikke testa :)
Ja, det koster med gode sko, men så får man jo det man betaler for :)
 
Nike air max :D
Har ett par selv og de er fantastiske å gå i :)
 
Då hadde eg meg ein tur på gmax , og møtte ein veldig dyktig mann som fant de perfekte skoene for min fot ☺️ veldig fornøyd! Det blei ett par asics orange/gul/rosa! Så de lyste opp kan du si kjekt å møte på en som ville selge sko til mitt bruk..... Ikkje berre dei dyraste
 
Då hadde eg meg ein tur på gmax , og møtte ein veldig dyktig mann som fant de perfekte skoene for min fot ☺️ veldig fornøyd! Det blei ett par asics orange/gul/rosa! Så de lyste opp kan du si kjekt å møte på en som ville selge sko til mitt bruk..... Ikkje berre dei dyraste

Så bra! :D grattis med gode sko!
Asics er bra! :)
 
Kan anbefale deg birkenstock - jeg bruker de pga kronisk bekkenlåsning, og merker stor forskjell på når jeg bruker de(vår, sommer, høst) og når jeg ikke bruker de(vinter og regndager) :)
 
Back
Topp