Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men de første dagene sa jeg bare at jeg kastet opp (og ga inntrykk av at jeg hadde omgangssyke). Men det varer jo bare så lenge
Nærmeste kollegaer vet det alt, da er det lettere å tilrettelegge for meg i hverdagen.
4+6 i dag, og har liksom lyst å holde det hemmelig til familie til uke 12 egentlig. Men vi får jo bare se.. Jeg holdt det hemmelig sist også frem til uke 12, å for all del mange hadde mistanker, men det var greit. Jeg var ikke klar for å bekrefte dette før jeg var mer sikker på at dette kom til å gå bra.Kunne ønske jeg hadde noe å skylde på med helsa, men dessverre ikkeHaha. Men jeg kan jo selvsagt late som at jeg reagerer på noe mat, men tenker at om det drar seg ut så kommer nok mistankene
4+6 i dag, og har liksom lyst å holde det hemmelig til familie til uke 12 egentlig. Men vi får jo bare se..
![]()
Har dessverre ikke noe mulighet til hjemmekontorTil sjefen ville jeg kanskje vært ærlig, spesielt fordi du ønsker tilrettelegging i form av hjemmekontorså kan du kanskje si til andre at du går gjennom noe personlig, som du ikke ønsker å gå i dypden på nå
![]()