Tips til Emmaljunga vogn? :)

Jeg hadde den til førstemann og frem til andremann begynte med sportsdel. Da solgte jeg den. Syntes den ble litt tung når jeg skulle opp og ned trappen, og så var teloskopstyret litt løst slik at det skle opp hele tiden. Utenom det var jeg kjempefornøyd. Stor, god og lun vogn. Perfekt på alle fører. Med førstemann var det snø i tre måneder i strekk, men det stoppa meg aldri :D
Flott! :) at den er stabil i snøføre er også viktig :) Vi bor nå et sted hvor vi bumper sportsvogna opp trappa ute, men rimelig sikker på at vi flytter før babyen kommer, og da blir det blokk. Da må jeg sette vogna i gangen nede under trappene, eller i boden. Dermed blir det ikke så mye trapper :)

Jeg har brukt Duo Edge til to barn. Jeg har vært veldig fornøyd! Bagen er stor og god og det er god plass til dunpose når det blir kaldt på høsten og vinteren. Begge barna fikk denne vogna med sportsdelen på med seg som sovevogn i barnehagen. Den var stor nok helt til de sluttet å sove på dagtid da de var 2-3 år.

Dette er ikke en liten og snop vogn, men det kommer jo andre på hva man synes er viktigst! Dersom du vil ha en stor og god kvalitetsvogn så jeg jeg absolutt anbefale denne. Jeg skal nå bruke den til mitt tredje barn!

Svigersøsteren min hadde emmaljunga edge når datteren var liten, har lyst på en slik selv :) Men helst med hjul som kan svinges fremme :)

Jeg har brukt Duo Edge til to barn. Jeg har vært veldig fornøyd! Bagen er stor og god og det er god plass til dunpose når det blir kaldt på høsten og vinteren. Begge barna fikk denne vogna med sportsdelen på med seg som sovevogn i barnehagen. Den var stor nok helt til de sluttet å sove på dagtid da de var 2-3 år.

Dette er ikke en liten og snop vogn, men det kommer jo andre på hva man synes er viktigst! Dersom du vil ha en stor og god kvalitetsvogn så jeg jeg absolutt anbefale denne. Jeg skal nå bruke den til mitt tredje barn!
Herlig! Akkurat det jeg er ute etter! :-D Nå gleder jeg meg skikkelig til å se på den i morgen. Håper den er i fin stand, for da er den et kupp også! ;) Vogna til storebror er ødelagt, hjulet er løst, helt grusomt å trille med siden det bremser inn i understellet hele tiden. Kjøper jeg denne kan vi bruke sportsdelen til han fram til snøen går :) Han er egentlig litt i største laget for vogn nå (3,5år), men det er for langt for han å gå til barnehagen...

Svigersøsteren min hadde emmaljunga edge når datteren var liten, har lyst på en slik selv :) Men helst med hjul som kan svinges fremme :)
Ja... Det skal visst gjøre den lettere. Men hvordan er den da på snøføre? Og ser for meg at den ikke er like stabil på buss?

Ja... Det skal visst gjøre den lettere. Men hvordan er den da på snøføre? Og ser for meg at den ikke er like stabil på buss?
Dette er første svangerskapet mitt så har ikke hatt vogn selv enda, prøvde den med hjul som kunne svinge foran på butikken bare :) men de hjulene kan også låses, slik at de står fast. Tror ikke det blir noe problem da? :)

Dette er første svangerskapet mitt så har ikke hatt vogn selv enda, prøvde den med hjul som kunne svinge foran på butikken bare :) men de hjulene kan også låses, slik at de står fast. Tror ikke det blir noe problem da? :)
Da går det sikkert bra :) Mulig jeg hadde gått for det jeg også hvis jeg skulle kjøpe ny, men hvis jeg kjøper denne brukt sparer jeg minst 8000! Så da får det bare være ;) Den har sånn kurv under som jeg vil ha også, det tror jeg ikke de nye har...

Da går det sikkert bra :) Mulig jeg hadde gått for det jeg også hvis jeg skulle kjøpe ny, men hvis jeg kjøper denne brukt sparer jeg minst 8000! Så da får det bare være ;) Den har sånn kurv under som jeg vil ha også, det tror jeg ikke de nye har...
Alltid greit å spare penger, er inne å ser på finn jeg også :) Men har lyst å vente med å kjøpe til etter første ul iallefall slik at vi vet at alt er greit med spiren :)

Alltid greit å spare penger, er inne å ser på finn jeg også :) Men har lyst å vente med å kjøpe til etter første ul iallefall slik at vi vet at alt er greit med spiren :)
Ja, det tenkte jeg også. Men så vet jeg jo at jeg skal ha et barn til før eller senere uansett ;) og økonomien framover kommer til å bli mye trangere enn den er nå. Derfor tenker jeg det er lurt å kjøpe nå mens vi kan avse litt :)

Synes du den er veldig tung, eller går det greit? og er den ok på kollektivt?
Vi har sportsunderstellet som er det tyngste, men det har vært helt greit :) ja, men på bussen må du passe på at den står i samme retning som du kjører eller at du står å holder på den. For de tipper når de står sidelengs og du kommer i bratte svinger.

Vi har sportsunderstellet som er det tyngste, men det har vært helt greit :) ja, men på bussen må du passe på at den står i samme retning som du kjører eller at du står å holder på den. For de tipper når de står sidelengs og du kommer i bratte svinger.
Takk for tipset :) Jeg står alltid og holder i vogna. Selv nå med stor og tung unge oppi ;) aner ikke hva slags undrrstell det er på denne siden den er brukt. Men den har metallkurv som vel betyr at den er noen år gammel. Er vel bare Mondial som har det nå.?

Takk for tipset :) Jeg står alltid og holder i vogna. Selv nå med stor og tung unge oppi ;) aner ikke hva slags undrrstell det er på denne siden den er brukt. Men den har metallkurv som vel betyr at den er noen år gammel. Er vel bare Mondial som har det nå.?
Om du går innpå emmaljunga.no og bygg din egen vogn så får du opp oversikten over alle understellene :)

Kam den hete noe som classic eller noe? Hmm.. Du får dra og se på den :) vi skal bruke Emmaljungaen og mb urban jungle, bruker nok Mb'en til kjøpesentre osv :)

Kam den hete noe som classic eller noe? Hmm.. Du får dra og se på den :) vi skal bruke Emmaljungaen og mb urban jungle, bruker nok Mb'en til kjøpesentre osv :)
Tror kanskje det var en modell som het smart også før :)
Den ligner på bildene av Classic. Det står at Smart er en "kjipere" versjon av classicen. Men skjønner ikke helt hvordan jeg skal få sett hvilken det er... Har lest masse om vogna i kveld og det blir nok denne :)

Jeg har Edge duo med dette understellet og er SUPERFORNØYD! Stabil og enkel å håndtere. Også tar den seg frem overalt:) Så lenge du ikke skal bære den opp mange etg, eller inn og ut av bil er ikke tyngden noe å snakke om. (Løftet den selv inn og ut av bilen hele tiden, men er jo bare styrketrening!;))
Men faktisk ikke alle biler som har plass til den i bagasjerommet, så det kan være kjekt å sjekke før man velger vogn. Også kan barna bruke bagdelen og sportsdelen leeenge! Lykke til!ImageUploadedByBV Forum1423209940.506761.jpg

Jeg har Edge duo med dette understellet og er SUPERFORNØYD! Stabil og enkel å håndtere. Også tar den seg frem overalt:) Så lenge du ikke skal bære den opp mange etg, eller inn og ut av bil er ikke tyngden noe å snakke om. (Løftet den selv inn og ut av bilen hele tiden, men er jo bare styrketrening!;))
Men faktisk ikke alle biler som har plass til den i bagasjerommet, så det kan være kjekt å sjekke før man velger vogn. Også kan barna bruke bagdelen og sportsdelen leeenge! Lykke til!Vis vedlegget 102363
Akkurat sånn ser den ut ja :) Jeg har ikke bil, så det er ikke noe problem. Sikkert ikke plass i bilen til mamma da, men den tid den sorg ;) det er viktigere med hverdagen :) Gleder meg til å se på den i kveld! Håper den er i god stand.

Back
Topp