Som andre sier; kjoler er bare håpløst. Med mindre du finner kjoler med innebygd body. De er søte og brukbare.
Unngå bodyer/kjole. Osv med knapper bak på rygg/nakke. Stakkars baby som må ligge på dem, storebror her fikk store, røde merker av knapper.
Hetter og jeans er helt håpløst. Går for myke og behagelige klær.
Til storebror som er født april 09 brukte vi masse kortarma bodyer, til lillesøster brukte vi nesten ingen. Kjøp hvis behovet melder seg.
Kattenett kan være smart, jeg har ikke hatt det til mine, men skal kjøpe til sommeren tenkte jeg.
Jeg hadde ikke klart meg uten ammeputa. Den har vært med mange steder.
Du MÅ ikke handle inn brystpumpe og flasker og masse ammeinnlegg og sånn på forhånd. Vent og se hva som blir behovet.
Ikke gi opp amminga ved første kneik! Det er mange opp-og-nedturer når det gjelder amming, og mange babyer trenger tid på å finne ut hvordan det skal gjøres. Så kommer tiden hvor de blir nysgjerrige og må følge med på ting rundt seg.
Jeg har jobba knallhardt denne gangen, holdt på å gi opp rundt 3 mnd, hadde vært hyling og gråting til hvert måltid. Men jeg ga meg ikke, og vi ammer fortsatt mye, og nå koser vi oss.
Blir det krøll, sjekk først for låsninger ol før dere gir opp, forskjellige ammestillinger osv. Jeg har stort sett amma liggende på mørkt soverom

Men jeg har også amma andre steder, men frøkna har vært ekstremt nysgjerrig fra 2 mndalder, og det har passet oss best å gjøre det sånn.
Ta fødselen som den kommer. Man får som regel ikke gjort det sånn som man ønsker

Vær forberedt på at alt kanskje ikke går som det skal og at det kan få konsekvenser for barseltid og fremtiden. Min historie kommer som hovedsak på babyverden på torsdag
Ellers vil jeg ønske dere lykke til med det som skal skje, og nyt siste delen av svangerskapet!