Tips til bursdagsgave til sambo

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Sambo fyller år i slutten av mars, jeg har enda ikke kjøpt noe! Alltid i siste liten :P
Til jul fikk han Paristur... Og den ble jo ikke noe av siden jeg ikke fikk fly forrige helg... Så har lyst å gjøre noe hyggelig for ham, men vet ikke hva!

Kom med tips, jenter! :D

Litt vanskelig uten så mye mer info - men kan alltids sjekke på coolstuff.no? :P mye morsomme dingser der

Spurte min beste rådgiver, min sambo, første han sier er PS4. Heheh :p
Ellers hotellopphold, kanskje i nærheten, med spa og underholdning på kvelden, kanskje med en kjent komiker eller noe? :)

Spurte min beste rådgiver, min sambo, første han sier er PS4. Heheh :p
Ellers hotellopphold, kanskje i nærheten, med spa og underholdning på kvelden, kanskje med en kjent komiker eller noe? :)

Haha, han får klare seg med PS3 :P

Liker tips om opplevelsespresanger! Han er glad i spa, så kanskje jeg får skjemme han bort med en sånn par-ting? Vi har ikke gjort det før, for egentlig er ikke jeg så himla glad i spa, men han synes det er dødsdigg! Hehe

Litt vanskelig uten så mye mer info - men kan alltids sjekke på coolstuff.no? :P mye morsomme dingser der

Det skal jeg sjekke ut!

Han er ellers veldig opptatt av fotball (Liverpool) og bil.. Han kjøpte en boble for gøy for et par år siden som han forguder (den er jo kul da :P), og er ellers bare glad i alle slags kule biler ;)

Hva med fotballtur og kampbiletter? Da kan vel ikke du være med, men ja.
Fotballdrakt til mini med liverpool:P
Ut å spise middag på en god restaurant.
Hotellopphold.
Revy, teater o.l.
Laga til favorittmiddagen hans hjemme, se en god film.
Personlig gavekort( gi massasje til han++:P)

Trenger han noe? Klær
Nye sko til våren?
Skjorter?
Parfyme?

Hva med fotballtur og kampbiletter? Da kan vel ikke du være med, men ja.
Fotballdrakt til mini med liverpool:P
Ut å spise middag på en god restaurant.
Hotellopphold.
Revy, teater o.l.
Laga til favorittmiddagen hans hjemme, se en god film.
Personlig gavekort( gi massasje til han++:P)

Trenger han noe? Klær
Nye sko til våren?
Skjorter?
Parfyme?

Masse gode tips her ;D

Tenker nok litt på en helg på Kragerø Spa eller hotell eller noe i den duren. Kan ikke reise med fly, så blir Iallefall noe i nærheten!

Mini får nok fotballdrakt når han/hun nærmer seg litt mer ;D

Han får stadig middag & film, haha, så tror han hadde blitt skuffa om han bare fikk det :P

Massasje er det lenge siden jeg har skjemt han bort med, så det var en god idé!

Klær og sko har han nok av, han har større garderobe enn meg, haha!

Masse gode tips her ;D

Tenker nok litt på en helg på Kragerø Spa eller hotell eller noe i den duren. Kan ikke reise med fly, så blir Iallefall noe i nærheten!

Mini får nok fotballdrakt når han/hun nærmer seg litt mer ;D

Han får stadig middag & film, haha, så tror han hadde blitt skuffa om han bare fikk det :p

Massasje er det lenge siden jeg har skjemt han bort med, så det var en god idé!

Klær og sko har han nok av, han har større garderobe enn meg, haha!
Kragerø spa høres jo veldig bra ut da:)

Hehe, ja:P det kunne han kanskje blitt. Er jeg som lager middag her hver dag omtrent:D Men tenkte mer hvis du ikke orka sånn kjempe masse;)
Personlig gavekort er jo litt artig ja:D Har jeg laget til familie og venner også som 3 retters og invitasjon på besøk for eks.

Hva bestemte du deg for Wenchus? :)

Mannen min har også snart bursdag, og jeg aner ikke hva jeg skal finne på:rolleyes:

Jeg hadde egentlig landet på en hotellhelg, men siden kvalmen har kommet for fullt så tenker jeg vi må ta det litt senere i svangerskapet! Jeg kaster opp hver dag og er ikke akkurat den mest sjarmerende å dra på kjærestetur med :P

Så jeg har ordna en kveld med barnefri og bestilt bord på favorittresturanten vår her i Kristiansand som vi er i påska, også får han en skjorte i tillegg :P Ble litt kjedelig, men plutselig ble jeg slått ut av dårlig form!

Back
Topp