Var ingen klaging Malina84, men ute etter synspunkter. For her inne ble jeg sett på som et outcast.. som om jeg frarøvet ungen min noe ved å ikke gi bløtkake og se etter litt sunnere alternativ. Men er flere her inne som har åpnet munnen og faktisk er enig med meg, så da er jeg ikke så rar allikevel... Heldigvis. Og det er jo opp til enhver.
Og jeg ba om tips til mat/gode saker å gi henne... og ikke for å høre hvor dumt det var at jenta mi ikke fikk bløtkake[;)].
Din setning: Jeg tror ikke de tar skade av å smake litt kake, men de tar i allefall ikke skade av å la være
<- er den absolutte sannhet.
Om Tiril får kake når hun er halvannet eller 2 år har hun ikke akuratt gått glipp av noe[:D][:D]
Og jeg ba om tips til mat/gode saker å gi henne... og ikke for å høre hvor dumt det var at jenta mi ikke fikk bløtkake[;)].
Din setning: Jeg tror ikke de tar skade av å smake litt kake, men de tar i allefall ikke skade av å la være
<- er den absolutte sannhet. Om Tiril får kake når hun er halvannet eller 2 år har hun ikke akuratt gått glipp av noe[:D][:D]