Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Norgesferie eller utlandet?Har kjøpt ny bil, og begynner å planlegge bilferie til sommeren. Noen som har tips om reisemål, opplevelser, annet? Har to barn på 1 og 3 år.
Tenker kanskje Sverige/Danmark.Norgesferie eller utlandet?
De er ikke litt små enda? 1 og 3 år. Har ingen erfaring med opplevelsesparker, så jeg aner ikke.Kristiansand eller Legoland?
Takk for tips, jeg må sjekke ut disseDanmark er supert å kjøre rundt i
ebeltoft
djurs sommerland
legoland
fårup
Å Lofoten er fantastisk! Vi må helt klart ta med barna dit en gang.Jeg ville foreslått Lofoten, men er mest for å oppleve den nydelige naturen den, så er nok ikke særlig givende for små barn.![]()
Å Lofoten er fantastisk! Vi må helt klart ta med barna dit en gang.
Lilleputthammer er fintDe er ikke litt små enda? 1 og 3 år. Har ingen erfaring med opplevelsesparker, så jeg aner ikke.
De er ikke litt små enda? 1 og 3 år. Har ingen erfaring med opplevelsesparker, så jeg aner ikke.
Så bra, takk for tipsLilleputthammer er fint![]()
Ja, tenker Kristiansand passer bedre når de har blitt litt eldre. Ligger nok kanskje an til å bli Danmarkstur.Vi var i Danmark for 1,5 pr siden. Det var veldig barnevennlig. Det kan eg anbefaleevt dyreparken i Kristiansand. Men dei har mer i gjenn for det senere kanskje?
Har bare vært i Svolvær, så har mye å utforske i Lofoten endaJeg vil virkelig anbefale Lofoten på det høyeste! Har familie oppi der og jeg elsker plassen, bare synd det er så langt unna der vi bor. :/ vil isåfall anbefale å dra til Reine bl.a da. Min yndlingsplass oppi der![]()
Toåringen vår er lang. Mange ting å gjøre går kanskje på høyde?Eldste vil nok ha mye glede av det. Første gng jeg var i Legoland var jeg 2. Jeg koste megvisstnok og dt var noen ting jeg kunne gjøre, så pappa kjørte noen biler osv med meg, g jeg gikk rundt og så på alt med stoooore øyneSkjønte nok ikke mye, men koste meg der og da.
Fine plasserDanmark er supert å kjøre rundt i
ebeltoft
djurs sommerland
legoland
fårup