Jeg smugtitter litt på barnevogn, mest for gøy foreløpig, men lurer på om noen har tips til barnevogner som er gode å trille i byen og på turveier i marka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja jeg også gleeeeder megTakk for tips! Blir spennende å se litt mer ordentlig på vogn etterhvert. Mye å velge i.
Sniker litt fra prøvere.Vet ikke helt ka det ende med her. Kjøpte billig vogn sist å den e helt ubrukelig nu.. trenger en vogn med 4 store hjul som e lett å trille når det blir mye sne. [emoji14] syns det ser ut som de aller fleste vognan nu har dreibare hjul å veldig småe hjul. Passer nok dårlig ilag med finnmarksvinteren [emoji14]
Får se ka det ende med til sluttSniker litt fra prøvere.
Folk her har nesten bare emmaljunga eller stokke trailz når det er snø, har sett en god del av de City joggerene også, men ikke utendørs. Stod på amfi alta i to timer og så fem stokke trailz, den er nok ikke så uegnet som man skulle tro[emoji23] synes jeg ser den hele tiden faktisk.
Da ville jeg gått for en emmaljunga med nitro-understell, de har kjempegode dekk og jeg vil tro de er fantastiske på dårlig brøyta veier som vi sikkert ikke er kjent med overhode [emoji51]Får se ka det ende med til sluttbor i Austertana. [emoji14] et stykke fra tana bru. Ingen fortau og gangstier, og siden æ ikke har bil lappen treng æ en god vogn
har ikke behov for å ta med vogn på længere tura heller siden d som oftest e til min bestemor eller mamma æ fær da å der har vi de gode gamle Simo vognan fra da æ blei født ;p sku egentlig ønske æ kunne brukt dem. Kanskje æ må forhandle med mamma [emoji14]