Tips på gravidklær. (Merker, tilbud etc)

Hvor fins det singleter/topper med farger og gjerne mønster? Har lett og lett uten hell både på nett og på finn (lite å velge i!). Kan ikke gå i 6 mnd til i bare sort, hvitt og grått som jeg synes er utrolig trist :bag: Hadde så mange fine gravid/ammeplagg sist men var jo så dum at jeg solgte/ga de bort da en nr. 3 ikke var planen:sad010 Husker en var fra HM bare
Føler veldig med deg! Jeg ble skikkelig trist av det som var av utvalg i gravidklær da jeg var gravid sist. Har ikke lyst til å gå i ett med veggene på jobb bare fordi jeg er gravid.
Jeg satset heller på «vanlige» klær, som var noen størrelser for store og det fungerte fint for meg, i alle fall.

Jeg var på handletur i dag. Jeg hater shopping. Men jeg har kommet på at jeg skal dra på ferie og plutselig er jeg i uke 16. Var hos KappAhl, da fant jeg dessverre ingenting. Hos HogM var mye XXS :hungover:. Men fant 4 bukser i L. Det passer ingen bukser lenger med størrelsen 46 med knapper. Men kunne finne kort bukser hvis det blir veldig varmt og litt lettere lange bukser. Det er jo bare klær for å sitte på hytta eller hjemme men jeg synes den bukser med striper kunne være ok også på kontoret. Hos HogM fant jeg ingen t-skjorta. Men disse Basics fant jeg hos Cubus. Nesten alt var i tilbud. 10 stk klær for 1100kr.

Vedlegg

• IMG_7068.jpeg
    IMG_7068.jpeg
    427,1 KB · Visninger: 17
  • IMG_7067.jpeg
    IMG_7067.jpeg
    465,7 KB · Visninger: 17
Håper alt holder minst fram til uke 20/25:smiley-bounce022

Noen som har prøvd ninepine sine bukser til gravidemagen? Ser etter bukser som holder seg oppe men ikke strammer på magen.

Har noen funnet noen behagelige bikinitruser eller har tips om noen? Synes det er vanskelig når magen bare ser litt ekstra lubben ut :laughing002

Back
Topp