Tips på gravidklær. (Merker, tilbud etc)

CamiBy

Flørter med forumet
Nå begynner buksene å bli lovlig trange. Og kjenner behovet av komfortabelt undertøy som ikke strammer og helst uten så mye sømmer/blonder osv.

Er det noen som har noen tips på litt kulere graviditetklær og undertøy?

Prøvde å se igjennom f.eks. Zalando, men synes det var mye der som så veldig kjedelig og trist ut.

Ang undertøy har jeg også merket meg at flere anbefaler Lindex, men er det noen som har noen andre tips også?

Spesielt viktig uten så mye søm og tull på trusene:) er så ukomfortabelt når det klør og strammer:)

Lurer på det samme! Føler meg lite fresh om dagene med store skjorter som gjør at jeg kan ha strikk i livet på buksene :dance018

Sniker fra desember. Bestilte masse fint fra HM i går. Bukser med strikk, shorts, kjoler, skjorter etc :)

bestilte dere fra HM på nett eller har de greit utvalg i butikkene sine også?

Leste om et merke som het Seraphïne nå; er det noen av dere som har prøvd noe derifra og vet om det er komfortabelt?

Leste om et merke som het Seraphïne nå; er det noen av dere som har prøvd noe derifra og vet om det er komfortabelt?

H&M skal dessverre slutte helt å ha klær for gravide i butikk. Var innom en butikk nå som hadde salg på alt. De må uansett ta imot returer fra nettbutikken, så noe kommer de sikkert til å ha, men veldig lite. Til gjengjeld veldig mye fint på nett nå, så jeg har også handlet en del der.

Kan du dele? :D
Jeg gjør meg klar til å bestille, men har ul om en uke så venter til da.
Prøver med skjermbilder der du også finner navnet på plaggene. I tillegg kjøpte jeg noen basisplagg, som singletter, topper og sykkelshorts :)

Vedlegg

• Screenshot_20250610_204207_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20250610_204207_Samsung Internet.jpg
    152,9 KB · Visninger: 32
  • Screenshot_20250610_204236_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20250610_204236_Samsung Internet.jpg
    98,2 KB · Visninger: 33
  • Screenshot_20250610_204127_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20250610_204127_Samsung Internet.jpg
    74,6 KB · Visninger: 33
  • Screenshot_20250610_204222_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20250610_204222_Samsung Internet.jpg
    74,7 KB · Visninger: 33
  • Screenshot_20250610_204143_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20250610_204143_Samsung Internet.jpg
    83,1 KB · Visninger: 31
H&M skal dessverre slutte helt å ha klær for gravide i butikk. Var innom en butikk nå som hadde salg på alt. De må uansett ta imot returer fra nettbutikken, så noe kommer de sikkert til å ha, men veldig lite. Til gjengjeld veldig mye fint på nett nå, så jeg har også handlet en del der.
Var innom HM i dag, men der var utvalget begredelig.
Blir nok å prøve på netthandling likevell og levere tilbake det som ikke passer.

Har bare prøvd en av skin-to-skin-toppene deres, men den var veldig myk og behagelig!

Har noen stormberg mobu turbukse/utebukse for gravide? Hvordan er den i størrelsen? Ser på stormberg sin nettside at folk mener den båder er liten og stor i størrelsen, så blir forvirra. Har kjøpt inn L i andre gravidbukser og det fungerer fint (brukte M/L i bukser før graviditeten)

sniker.. fikk nettopp klær fra Mamalicious, veldig fornøyd med de :woot: jeg klarte ikke å finne noe som falt i smak på HM, men her fant jeg masse :joyful:

sniker.. fikk nettopp klær fra Mamalicious, veldig fornøyd med de :woot: jeg klarte ikke å finne noe som falt i smak på HM, men her fant jeg masse :joyful:
Vil du tipse om noen konkrete plagg du valgte? Jeg fikk levering fra HM i dag og var så mye fint, syns jeg :smiley-bounce022

Disse
Vil du tipse om noen konkrete plagg du valgte? Jeg fikk levering fra HM i dag og var så mye fint, syns jeg :smiley-bounce022
Her er det jeg kjøpte, veldig fornøyd med alt! Satt fint på og var behagelig :love7 nå har jeg en del basic klær fra tidligere så jeg ønsket noe litt "finere" :hilarious:
Screenshot_20250605_134104_Samsung Internet.jpg

Hvor fins det singleter/topper med farger og gjerne mønster? Har lett og lett uten hell både på nett og på finn (lite å velge i!). Kan ikke gå i 6 mnd til i bare sort, hvitt og grått som jeg synes er utrolig trist :bag: Hadde så mange fine gravid/ammeplagg sist men var jo så dum at jeg solgte/ga de bort da en nr. 3 ikke var planen:sad010 Husker en var fra HM bare

Hvor fins det singleter/topper med farger og gjerne mønster? Har lett og lett uten hell både på nett og på finn (lite å velge i!). Kan ikke gå i 6 mnd til i bare sort, hvitt og grått som jeg synes er utrolig trist :bag: Hadde så mange fine gravid/ammeplagg sist men var jo så dum at jeg solgte/ga de bort da en nr. 3 ikke var planen:sad010 Husker en var fra HM bare
Cubus har pleid å ha lange singleter med litt brede stropper i mange farger. De er ikke for gravide, men siden de er lange har det funket for meg å bruke de i en størrelse større enn vanlig.

Back
Topp