Tips om salg

Litt tidlig å tenke på for noen kanskje, men frem til 28.8 er det 3 for 2 på babytøy (og barneklær i større str.) på Cubus :)
 
25% på mammaklær på Stormberg nå. Kjøpte meg regntøy der sist- kom godt med siden jeg har hund.
 
Nå er det babydager på Barnas hus og veldig mange gode tilbud. :smiley-bounce012 ser nesten ut som jeg jobber der, men jeg bare leser mail :bookworm:
 
I tilfelle det skulle være noen tvil; dere må selvfølgelig bare bruke denne tråden selv om jeg dessverre måtte forlate denne termingruppa :):Heartred
 
Barnas Hus har medlemsdager med gode tilbud og Babybanden har jubileumssalg :D Sparte nettopp over 800kr på stelleveske fra sistnevnte :woot:
 
Akkurat nå er det -25 % på bugaboo på babyshop, men det virker som det blir fort tomt !
 
Så nå at BilXtra har litt black week tilbud, blant annet på setet og basen vi vil ha, men har allerede sett den prisen andre steder, så venter og ser om det kommer noe bedre :p
 
Samme her! Hehe. Kanskje jeg også skal kjøpe den da
Jeg kommer til å bytte ut den vi har i skum fra barnashus med leander matta. Ingenting som trekker inn og lett å tørke av, den vi har nå trekker alt inn i trekk og madrass… ekkelt
 
Back
Topp