Tips om du er kvalm, sea band har gitt meg nytt «liv»

Trollemor

Betatt av forumet
Junibollene 2023
Har slitt en del med kvalme (ikke oppkast) etter jeg ble gravid, er nå 14+4 og begynner å bli lei av å ikke fungere normalt
Drev å rydda her om dagen og fant plutselig seabanda til minsten, tok de på bare for å se om det kanskje kunne hjelpe. Og etter 10 min, var kvalmen borte og energien kom sakt men sikkert utover dagen. har brukt de hver dag nå i en tre dagers tid og føler meg så utrolig mye bedre, ikke kvalm, mer energi og faktisk mindre halsbrann. Om det er tilfeldig eller ikke vet jeg ikke, men absolutt verdt å prøve om du sliter med kvalme.

Jeg kjøpte sånne før positiv test t.o.m. (spydde allerede 9DPO), hjalp meg veldig mye! Hadde ikke den verste kvalmen, men var kvalm hver dag helt til sånn uke 16 :hungover:

Jeg kjøpte de for evigheter siden, veldig skuffet at de ikke hjalp noe, men hvis de hjelper for deg er det fantastisk!

Jeg forsøkte også de, men synes ikke kvalmen ble noe bedre. Men supert at det fungerte for deg :)

Hjelper meg absolutt null nada… Prøvde sist og prøvde nå. Men veldig bra det hjelper for noen!!

Ingen effekt her heller, men går med de hele tiden likevel i tilfelle de egentlig hjelper litt og jeg hadde vært enda verre uten :laughing002

Back
Topp