Tips om babycall?

Annee

Flørter med forumet
Er det nokon som kan tipse oss om ein god babycall?? Vi bur i byen, det vil sei at det sikkert er mange andre rundt forbi her som også har babycall. Treng difor ein babycall som ikkje tar inn andre babycaller.

jeg ahr akkurat bestilt meg Avent sin. (den uten termostat og sånn på)
hørt masse bra om den!

ORIGINAL: Ellie86

jeg ahr akkurat bestilt meg Avent sin. (den uten termostat og sånn på)
hørt masse bra om den!

Vi har å avent sin men synes den tar inn andre lyder.. nå har vi på andre kanal.. jeg kjøpte ett tempraturmåler for å ha på soverommet.. blir blå hvist det er for kaldt, gul det som er anbefalt å ha på soverommet, rødt hvist det blir for varmt.. tilogmed smilefjes når det er bra temp :) kjøpte den på reflex..

Jeg har en fra Clas Ohlson, fungerer kjempe bra og har aldri fått noen andre inn på den. 249 kr [:)]

ORIGINAL: LineMerethe

Jeg har en fra Clas Ohlson, fungerer kjempe bra og har aldri fått noen andre inn på den. 249 kr [:)]

Den er fiiiin! Takk, kanskje vi likesgodt kan kjøpe denne?

ORIGINAL: Ladyeve

Jeg annbefaler top com sin med skjerm!
Aldri har jeg vert så fornøyd:)

Du kjem med gode grunnar for å kjøpe top com sin! Du kan å reklamre [;)] Takk for tipsa!

ORIGINAL: LineMerethe

Jepp, denne har vi også. Fungerer helt utmerket, og til en billig penge. Blir ikke bedre enn det! [;)]
Å kjøpe sånne dyre greier med skjerm er bortkastede penger syns jeg da. Hvis ungen gauler så må man jo inn på rommet for å trøste uansett. Og jeg har virkelig ikke noe behov for å sitte å se på ungen på en skjerm når han har lagt seg. Da NYTER jeg alenetiden! [:D]

sign!!! Kjempe fornøyd etter anbefaling fra Ladyeve!!! Må bare prøves
ORIGINAL: Ladyeve

Jeg annbefaler top com sin med skjerm!
Aldri har jeg vert så fornøyd:)
Den tar ikke inn andre signaler og den er 100% perfekt på skjermen selv på rom med null lys.
Man kan stille inn slik at den spiller av søte melodier for den lille mens den lille skal sove, (kameraet har musikk i seg) det er også et orange nattlys på skjermen om man ønsker å ha det på. man må ikke ha på hverken lyd eller lys fra skjermen, men man kan om man ønsker, og alt dette styres på gjernkontrollen, der man ser den lille på skjermen.
Mange tenker, hva er vitsen i babycall med skjerm? her er mine grunner:
- Veldig kjekt når man sitter ute på varandaen på sommer kveldene og ungen ligger inne på soverommet.
- Kjekt når ungen ligger ute i vognen slik at man ser om ungen drar lua over øyne og nese eller dynen over hue.
- Fint å ha hvis man skal reise bort som for eksempel i syden. for da sitter man ofte på varandaen mens ungen sover inne på rommet.
- Man slipper å gå inn å titte til ungen flere ganger i løp av kvelden.
- Man kan sitte i stua og se på vidunderet sitt, som sover i et anna rom (jeg savner henne etter nopen få minutter)
- Om man har 2 etasjers hus, er det fint å slippe å løpe i trapper.

Her er en link hvor jeg kjøpte den:
http://www.netonnet.no/art/telefon/babycall/babycall/topcom-babyviewer2500/114527.3268/ 

Lykketil ;)

Ps. jeg annbefalte denne her inne tidligere, de som har kjøpt denne på min annbefaling har takket meg i senere tid, dem er like fornøyd som meg ;)

Kjøpte Claes Olsson sin til vesla for 2 år siden, er veldig fornøyd, har mange kanaler så de gangene andre har slått inn (i blokk i Oslo) så har det gått greit å finne ledige kanaler.

det gjør ikke min den er perfekt for deg da, kanskje litt dyr men absoulutt verdt det. Supernova sin ;)

Back
Topp