Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ellie86
jeg ahr akkurat bestilt meg Avent sin. (den uten termostat og sånn på)
hørt masse bra om den!
ORIGINAL: LineMerethe
Jeg har en fra Clas Ohlson, fungerer kjempe bra og har aldri fått noen andre inn på den. 249 kr [:)]
ORIGINAL: Ladyeve
Jeg annbefaler top com sin med skjerm!
Aldri har jeg vert så fornøyd:)
Den tar ikke inn andre signaler og den er 100% perfekt på skjermen selv på rom med null lys.
Man kan stille inn slik at den spiller av søte melodier for den lille mens den lille skal sove, (kameraet har musikk i seg) det er også et orange nattlys på skjermen om man ønsker å ha det på. man må ikke ha på hverken lyd eller lys fra skjermen, men man kan om man ønsker, og alt dette styres på gjernkontrollen, der man ser den lille på skjermen.
Mange tenker, hva er vitsen i babycall med skjerm? her er mine grunner:
- Veldig kjekt når man sitter ute på varandaen på sommer kveldene og ungen ligger inne på soverommet.
- Kjekt når ungen ligger ute i vognen slik at man ser om ungen drar lua over øyne og nese eller dynen over hue.
- Fint å ha hvis man skal reise bort som for eksempel i syden. for da sitter man ofte på varandaen mens ungen sover inne på rommet.
- Man slipper å gå inn å titte til ungen flere ganger i løp av kvelden.
- Man kan sitte i stua og se på vidunderet sitt, som sover i et anna rom (jeg savner henne etter nopen få minutter)
- Om man har 2 etasjers hus, er det fint å slippe å løpe i trapper.
Her er en link hvor jeg kjøpte den:
http://www.netonnet.no/art/telefon/babycall/babycall/topcom-babyviewer2500/114527.3268/
Lykketil ;)
Ps. jeg annbefalte denne her inne tidligere, de som har kjøpt denne på min annbefaling har takket meg i senere tid, dem er like fornøyd som meg ;)