Tillea

Glad i forumet
Septemberlykke 2021
Oktoberfest 2024 ❤️
Hvilke tips og triks har dere for prøveperioden når det gjelder kjerringråd, kosthold, trening, akupunktur og lignende?
Selv praktiserte jeg seeding, spiste ananas i lutealfasen og gikk til akupunktør ved prøving i 2020. Da satt lille på PP2.
Er på PP1 nå og har denne runden ikke gjort noen tiltak :angelic: Litt mindre tid til det med en 2 åring :happy093
 
Beste rådet er å pule :dance011
Prøvde angus castus dråper i pp2 , det klaffa , men sjansen er jo uansett større i pp2 enn en . Så kan være tilfeldig .
Tror egentlig det beste rådet er å leve som normalt . I år har hvert et dritt år med to ma og en kjemisk , så prøver wilde yam nå denne pp3 tror jg det er .
 
Jeg spiste sunt, tok vitaminer (etter blodprøve, inkludert folsyre), trente og rørte ikke alkohol i tiden før og under prøveperioden.

Gikk fort for oss (1,5 måned etter p-pilleslutt), men vet jo ikke om det skyldes valgene jeg tok! :)
 
Hvilke tips og triks har dere for prøveperioden når det gjelder kjerringråd, kosthold, trening, akupunktur og lignende?
Selv praktiserte jeg seeding, spiste ananas i lutealfasen og gikk til akupunktør ved prøving i 2020. Da satt lille på PP2.
Er på PP1 nå og har denne runden ikke gjort noen tiltak :angelic: Litt mindre tid til det med en 2 åring :happy093
Ingen tips og triks annet enn at jeg ble liggende en liten stund etter aksjene var lagt :hilarious: Ellers ville jeg bare kommentere og ønske lykke til :love017 Husker deg godt fra september 21:happy:
 
Ingen tips og triks annet enn at jeg ble liggende en liten stund etter aksjene var lagt :hilarious: Ellers ville jeg bare kommentere og ønske lykke til :love017 Husker deg godt fra september 21:happy:
Så stas! Ser du venter en i juni? Gratulerer så mye :Heartbigred
 
Hvilke tips og triks har dere for prøveperioden når det gjelder kjerringråd, kosthold, trening, akupunktur og lignende?
Selv praktiserte jeg seeding, spiste ananas i lutealfasen og gikk til akupunktør ved prøving i 2020. Da satt lille på PP2.
Er på PP1 nå og har denne runden ikke gjort noen tiltak :angelic: Litt mindre tid til det med en 2 åring :happy093
Jeg må spørre, hva er seeding? :)
Ifht tips og triks har jeg ingen med dokumentert effekt, ettersom jeg ikke har lyktes med positiv test enda :confused013
Har kun tatt de vitaminene jeg skal ha og holder meg unna alt av tobakk og alkohol. Skal følge med her da i håp om gode råd :love017
 
Jeg bestilte akkurat wild yam :bag: Om jeg tar de eller ikke vet jeg ikke enda. Men nå er de iallfall i hus til etter neste EL. Har knasket gulrøtter og avocadoer denne PPen, for jeg leste et sted at det var bra :hilarious: Sånn ellers prøver jeg bare å leve sunt ❤️ Og ha masse sex:laughing001
 
Jeg må spørre, hva er seeding? :)
Ifht tips og triks har jeg ingen med dokumentert effekt, ettersom jeg ikke har lyktes med positiv test enda :confused013
Har kun tatt de vitaminene jeg skal ha og holder meg unna alt av tobakk og alkohol. Skal følge med her da i håp om gode råd :love017
Det er at man spiser spesielle typer frø, før og etter EL. Legger ved link til Helene Ragnhild sine tips for å bli gravid og bilde av avsnittet om seed cycling :happy:
 

Vedlegg

  • IMG_6581.png
    IMG_6581.png
    1,6 MB · Visninger: 26
Hoooff, tror vi har prøvd de fleste kjerringråd til nå. Holdt på siden tidlig juni. Alt fra å drikke grapefrukt juice opp mot eggløsning :hungover: til klysterlignende sæd-vennlig glidemiddel. Uten noe resultat å vise til haha
 
Back
Topp