Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Føler med deg! Er helt grusomt!
Er ikke så veldig mye som hjelper meg... Men noe av det jeg kan få i meg er mango biter, plomme (var veldig godt i går), salte kjeks, og rundstykke med ost,skinke og tomat, avocado som smør. Jeg sliter veldig fortiden. Er ikke enkelt.. Drue juice, appelsin juice,iskaldt vann med sitron går også ned. Men absolutt ikke noe annet av drikke.

Jeg holder på å pådra meg diverse psykiske lidelser av denne forbaskede kvalmen, blir snart gaaaalhva hjelper dere andre som kanskje er i samme båt?
fikk det var legen i går. Ikke vært kvalm siden. Tar det når jeg begynner å føle meg uvelDet er så ufattelig deilig og lese at andre er i samme båt. Selv om jeg ikke unner denne kvalmen til min verste fiende Jeg har ingen tips, men føler sånn med deg. Jeg er konstant kvalm, og det går virkelig utover livskvaliteten Orker såvidt noe, og det tærer på med familie og en 4 åring i hus❤ 8+6 i dag og har ett håp om at ting skal snu snart❤❤Jeg holder på å pådra meg diverse psykiske lidelser av denne forbaskede kvalmen, blir snart gaaaalhva hjelper dere andre som kanskje er i samme båt?