000live000
Blir kjent med forumet
Jeg sliter sånn med kvalmen
starta på fredag og ser ut til å bli verre hver dag.. spiser epler, drikker vann småspiser når jeg klarer. Noen gode tips her? Noen andre som har det sånn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme greiene her. Kvalm jevnt over. Var periodevis første veka etter IKM, no har det eskalert til jevnt over. Viste det kom, hadde det sånn i dei to forrige graviditetane.. skulle tru kroppen kunne lært seg å takle hCG litt betre etterkvart. Men ney..Spis lite og jevnlig. Ta 1-2 Postafen om dagen, hør gjerne med legen din først selv om denne er reseptfri. Ta akupunktur.
Postafen og/eller akupunktur har hjulpet meg.
Og DER starta kvalmen min! Kommer jo bare helt akutt og ut a det blå jo?? Var ikke kvalm sist i det hele tatt!! Men nå er jeg skikkelig uggen! Og jeg som hadde tenkt meg på trening
Uff, venter på at det samme skal skje med meg, men håper jo i det lengste at jeg skal være i fin form. Var nemlig mye kvalm i de to forrige svangerskapene.
Håper kvalmen din gir seg raskt. Hvor langt på vei er du?
Ikke mer enn 4+3 tror jeg! Men har hatt veldig uregelmessig menstrasjon, så kan jeg er litt lengre.. hakke peilingmen er sånn småuggen hele tiden og kjempetrøtt