Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva kan hjelpe mot kvalme? Kaster heldigvis ikke opp, men er så kvalm jeg får bare så vidt i meg litt vann.
Ligger rett ut og fungerer ikke i hjemmet, gruer meg til jobb neste uke!
Skulle akkurat til å spørre om det samme. Ser nå at jeg har lagt på meg 3 kg allerede.. eneste som hjelper på kvalmen min er å spise, og jeg kan ikke fortsette sånn
Hørt at ingefærkapsler skal funke bra, så skal prøve det fra i morgen![]()
Klarer ikke å spise og liker ikke lakris [emoji23] kan prøve de armebånda [emoji5]️Spise ofte, seabands og lakris [emoji1360]
Du må tvinge i deg mat selv om det ikke frister, hvis ikke ender du opp med å bli innlagt. jeg har det på samme måte som deg, det er helt forferdelig og ingen ting frister men man må få i seg noe næring... Dra til legen det finnes medisiner en kan prøve også...Klarer ikke å spise og liker ikke lakris [emoji23] kan prøve de armebånda [emoji5]️
Lever på isbiter, er konstant sulten [emoji24]

Apoteket. Men gjerne snakk med lege i forkantHvor får jeg tak i desse kapslene? [emoji3]
Spise ofte, seabands og lakris [emoji1360]
Du kan spise litt lakris, men ikke store mengder. Lakris gjør at man får litt høyere blodtrykk. Har du lavt kan du med fordel spise litt for å ikke svime av. Har du høyt og fare for svangerskapsforgiftning ville jeg holdt meg unna.Kan man spise lakris[emoji1]? Jeg har hørt/lest at det ikke er bra, men blir lettet hvis man kan det. [emoji4]
Kan man spise lakris[emoji1]? Jeg har hørt/lest at det ikke er bra, men blir lettet hvis man kan det. [emoji4]
Har funnet at at det eneste som egentlig hjelper er å ta det helt med ro på sofaen. Er ikke et tips for å fungere i hverdagen, men er et tips for å takle kvalmen uten å måtte spise/drikke noe![]()