Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har heldigvis ikke kastet opp enda, men det kjennes liksom ut så det hele tiden er like før.. 
Føler det akkurat sånn!Jeg er superkvalm HELE tiden!Har heldigvis ikke kastet opp enda, men det kjennes liksom ut så det hele tiden er like før..
Syns dette er utrolig slitsomt, og føler at det går ut over jobb og dagene ellersog det blir bare enda værre når jeg fæler at jeg må gå rundt å late som ingenting, aller helst med et stort smil klistra i ansikte
![]()
Er ikke kvalm foreløpig, men forje svangerskap var jeg det og det var ikke bare morgenkvalme. Heledagen og av og til natta kvalme i mange uker:/ tror jeg reagerte så mye på alt av lukter og at det var derfor det ble så ille. Håper jeg slipper unna nå!Hvordan kjennes deres morgen kvalme ut egentlig?
Uff ja navnet er vist undervurdert har jeg hørt! Har nettopp tatt på meg negle lakk - å var mens jeg satt med mobilen og neglene veldig nærme ansiktet jeg begynte å bli kvalmen - lukta helt sinnsykt!!Er ikke kvalm foreløpig, men forje svangerskap var jeg det og det var ikke bare morgenkvalme. Heledagen og av og til natta kvalme i mange uker:/ tror jeg reagerte så mye på alt av lukter og at det var derfor det ble så ille. Håper jeg slipper unna nå!