Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor kjøper du den? Helsekost?Klør mye. Bruker agrosan, kan anbefale den. Ikke klødd etter jeg begynte med den.
Takk for tips [emoji1] Jeg fant 26 ulike Aderma på apoteket. Er det krem, balm, exomega krem eller hva står det på pakken din?Jeg har også klødd en del på magen nå når den vokser. Anbefaler Aderma hos apoteket, de har en med olje som reduserer irritasjon. Har ikke klødd noe siden jeg begynte med send [emoji108]
Reseptfrie antihistaminer? Fikk du anbefalt det mot kløe av lege?Du er ikke alene! Jeg tar antihistaminer, smører med fet krem (decubal 70%) og bruker løse bukser. Det hjelper ihvertfall litt! Legger på kalde kluter når det står på som værst
Reseptfrie antihistaminer? Fikk du anbefalt det mot kløe av lege?
Ok! Får prøve med krem først ettersom man skal være forsiktig med zyrtec under graviditet. Argh, mye rare plager man plutselig får..[emoji13]Nei jeg har det på resept. Men man får kjøpt vanlig zyrtec uten resept. Jeg har atopisk eksem, og de hjelper mot kløeSkal kun taes når det trengs.
Ok! Får prøve med krem først ettersom man skal være forsiktig med zyrtec under graviditet. Argh, mye rare plager man plutselig får..[emoji13]